تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

رشد ۳۴ درصدی تماس روزانه با ۱۹۱

  • کد خبر: ۷۵۱۲۳
  • ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
رشد ۳۴ درصدی تماس روزانه با ۱۹۱
مسئول سامانه پاسخگویی تلفنی به سؤالات کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان تماس روزانه با سامانه ۱۹۱ رشدی ۳۴ درصدی داشته و از ۱۵۰۰ مورد به ۲ هزار تماس در روز رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسئول سامانه پاسخگویی تلفنی به سؤالات کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: میزان تماس روزانه با سامانه ۱۹۱ رشدی ۳۴ درصدی داشته و از ۱۵۰۰ مورد به ۲ هزار تماس در روز رسیده است.

دکتر زهرا اباصلتی اظهار کرد: عمده سؤالات در خصوص ابتلا خانوادگی بوده که در این خصوص توصیه به مراجعه به‌موقع به پزشک داریم، گرچه سهل‌انگاری مردم در مراجعه زودهنگام به پزشک کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی هیچگونه تجمع و دورهمی توصیه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه ما کماکان عدم حضور در هرنوع تجمع و رعایت دستورالعمل‌های بهداشی است.

دکتر اباصلتی اضافه کرد: بسیاری از مردم هنوز هشدار‌ها را جدی نگرفته‌اند و زمانی برایشان باورپذیر می‌شود که خودشان یا اطرافیانشان درگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم تا زمانی که نتیجه تستشان مشخص نشده در قرنطینه باشند و تحت هیچ شرایطی از منزل خارج نشوند، زیرا ممکن است که یک درصد مثبت یا منفی کاذب باشند و باید تا زمان رفع این وضعیت از حضور در دورهمی‌ها دوری نمایند.

مسئول سامانه پاسخگویی تلفنی به سئوالات کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که ویروس دلتا خطراتش از گونه‌های قبلی کرونا به مراتب بیشتر بوده و به همان نسبت باید رعایت نکات پیشگیرانه در دستور کار قرار بگیرد، تأکید کرد: در تماس‌هایی که از سوی مردم با سامانه ۱۹۱ برقرار می‌شود به‌طور مستمر هشدار‌های لازم در خصوص شدت آسیب‌های ویروس دلتا داده می‌شود و از مردم می‌خواهیم این هشدار‌ها را همانند یک توصیه عادی و معمولی نبینند و موارد گفته شده را جدی بگیرند تا دچار مشکل نشوند.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->