نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

خبر خوش AFC برای فوتبال ایران| آزادی میزبان بازی‌های تیم ملی؟

  • کد خبر: ۷۵۶۸۷
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
خبر خوش AFC برای فوتبال ایران| آزادی میزبان بازی‌های تیم ملی؟
استادیوم آزادی میزبان بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار‌های خانگی تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. فدراسیون فوتبال آسیا با توجه به تأکید اسپانسر‌ها و همچنین چراغ سبز فیفا به‌دنبال برگزاری دور نهایی مقدماتی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ به‌صورت غیر‌متمرکز است و به‌همین‌بهانه از فدراسیون‌های ملی خواست استادیوم‌های میزبان را معرفی کنند که فدراسیون فوتبال ایران ورزشگاه آزادی تهران را به‌عنوان میزبان بازی‌های تیم ملی به AFC معرفی کرد.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دیدار‌های تیم ملی در استادیوم آزادی موافقت کرده است و همانند دوره‌های قبلی دیدار‌های خانگی تیم ملی در مسیر صعود به جام‌جهانی در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود. پیش‌تر به‌خاطر مشکلاتی که پیش آمده بود و به‌خاطر مسائل سیاسی بود و بعد از آن کرونا، تیم ملی فوتبال ایران را از امتیاز میزبانی محروم کرد و در دور نخست مقدماتی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال ایران هیچ‌یک از ۸ مسابقه خود را در استادیوم آزادی تهران انجام نداد؛ اما این‌بار اوضاع کمی مساعد شده است و ایران می‌تواند در استادیوم آزادی تهران میزبان حریفان خود باشد.

 

ایران در گروه A‌مسابقات انتخابی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ در منطقه آسیا با تیم‌های کره‌جنوبی، عراق، امارات، لبنان و سوریه هم‌گروه است و طبیعتا ۵ بازی در دور رفت و برگشت در استادیوم آزادی انجام خواهد داد. فدراسیون فوتبال ایران مکلف است که تا شروع بازی‌ها سیستم کمک‌داور ویدئویی را در این استادیوم نصب کند که البته کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به تحریم‌ها در‌این‌زمینه به ما کمک خواهد کرد. با توجه به اعلام صورت‌گرفته، به‌طور‌حتم بازی‌های دور نهایی مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آسیا به صورت غیر‌متمرکز برگزار می‌شود. البته برخی تیم‌ها از‌جمله عراق و سوریه از امتیاز میزبانی محروم هستند و باید در یکی از کشور‌های همجوار به میدان بروند که سوریه، اردن را به‌عنوان کشور میزبان معرفی کرده است. عراق هم باید استادیومی غیر از استادیوم بصره را به‌عنوان میزبان خود معرفی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->