نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

ظریف:استعدادهای مشهد در حال هدر رفتن هستند| حاشیه‌ها باعث شد از والیبال شهرم فرار کنم

  • کد خبر: ۸۱۶۸۲
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
ظریف:استعدادهای مشهد در حال هدر رفتن هستند| حاشیه‌ها باعث شد از والیبال شهرم فرار کنم
لیبروی سابق تیم ملی والیبال معتقد است که والیبال استان خراسان رضوی باید متحول شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرهاد ظریف لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران با اظهار تاسف از بلاتکلیفی در والیبال خراسان رضوی و این که  نماینده شایسته‌ای در لیگ برتر ندارد، می‌گوید:خیلی از استان‌های ضعیف در لیگ برتر نماینده دارند و میلیاردی هم هزینه می‌کنند، اما خراسان رضوی با چنین سابقه و ظرفیتی نمی‌تواند تیمی در خور شان والیبال راهی مسابقات کند. نمی‌دانم مقصر اصلی این بلاتکلیفی و عقب ماندگی چه کسی است. هر کسی که بر صندلی ریاست تکیه می‌زند، وعده‌های زیادی می‌دهد، اما عملی نمی‌شود. استعداد‌های استان در حال هدر رفتن هستند و مجبورند به دیگر استان‌ها بروند.
او در ادامه می‌گوید: نظرم این است که والیبال استان باید متحول شود و لازمه آن هم این است که زیربنایی دچار تغییرات شود. یعنی نیاز به تغییر اساسی دارد که افراد جوان پای کار بیایند. تا وقتی که از واقعیت‌ها فرار کنیم، هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود. پست و صندلی به کسی وفا نمی‌کند و باید افراد جدیدی در بدنه والیبال حضور پیدا کنند.
ظریف در پایان می‌گوید: وقتی آکادمی والیبالم را در مشهد زدم خیلی‌ها حاشیه درست کردند و نمی‌دانم دنبال چه چیزی بودند. تا زمانی که عده‌ای در والیبال استان باشند، این رشته پیشرفت نمی‌کند. من یک سال آمدم و برای تیم مشهد در لیگ برتر بازی کردم. سال بعدش فرار کردم و پشیمان شدم که چرا در این شهر بازی کردم. در صورتی که خیلی دوست داشتم برای شهرم بازی کنم، اما حاشیه‌ها این قدر زیاد بود باعث شد تا فرار کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->