نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

نکونام در پی جذب آقایی‌پور

  • کد خبر: ۲۲۶۷۹۵
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
نکونام در پی جذب آقایی‌پور
شاید یکی از خرید‌های جدید این تیم جواد آقایی پور مهاجم تیم استقلال خوزستان باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، عدم حضور وینگر در ترکیب استقلال موجب شد تا استقلال این فصل بازی با سه دفاع را برای بازی برگزیند، اما فصل آینده آبی‌ها با توجه با حضوردر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باید با شیوه‌های مختلف بازی کند.

از اردوی استقلال خبر می‌رسد، شاید یکی از خرید‌های جدید این تیم جواد آقایی پور مهاجم تیم استقلال خوزستان باشد؛ بازیکنی که در بازی‌های این فصل لیگ برتر به تیم‌های بزرگی، چون سپاهان و پرسپولیس گل زده است و در تعطیلات زمستانی مورد توجه تیم پرسپولیس هم قرار گرفته بود. از آنجا که باشگاه استقلال برای صدور رضایتنامه این بازیکن ۳۰ میلیارد تومان طلب کرده بود این جابه جایی منتفی شد.

آنچه مسلم است، آقایی پور به واسطه پیشنهادات خوبی که دریافت کرده است، در پایان فصل جاری از اردوی استقلال خوزستان جدا می‌شود. پیش از این سیروس پورموسوی هم از این بازیکن خواسته بود تا پایان فصل همراه تیمش بماند و در پایان فصل استقلال خوزستان را ترک کند.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->