کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

مجیدی: از وقتی آجورلو آمده انرژی گرفتم| زمین تمرین خوبی فراهم شد

  • کد خبر: ۸۳۴۶۰
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
مجیدی: از وقتی آجورلو آمده انرژی گرفتم| زمین تمرین خوبی فراهم شد
فرهاد مجیدی از حضور آجورلو در باشگاه استقلال ابراز رضایت کرده است. سرمربی استقلال مدعی است با آمدن آجورلو انرژی بیشتری گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی از اقداماتی که آجورلو انجام داده راضی است. او درمصاحبه‌ای با سایت استقلال از این موضوع رونمایی کردهاست: «کاری که باشگاه استقلال در سال‌های گذشته نتوانست انجام دهد را آقای آجورلو ظرف ۱۰ روز انجام دادند و امروز هم به من خبر دادند که تیم استقلال دارای یک زمین تمرین خیلی خوب شده است که جا دارد از آقای آجورلو تشکر کنم. همچنین واقعا لازم است که از زحمات آقای نصیری یاد کنم که به صورت شبانه‌روزی پیگیر کار‌های تیم هستند. نکته بعدی اینکه می‌خواهم از بازیکنانم بابت اخلاق و شرافت‌شان در ماه‌های گذشته تشکر کنم. آن‌ها سختی‌های زیادی را تحمل کردند، ولی با تمام وجود در خدمت تیم بودند. ما در طول نیم فصل دوم فصل گذشته از زمین تمرین خوب محروم بودیم و البته دریافتی خاصی هم نداشتیم، ولی بازیکنان با تمام وجود برای استقلال جنگیدند و این برای من خیلی قابل ارزش است.»

سرمربی استقلال درباره جدایی برخی بازیکنان نیز چنین گفته است: «به عنوان سرمربی نمی‌توانم فراموش کنم که در سه - چهار بازی آخر فرشید اسماعیلی با وجود مصدومیت برای استقلال بازی کرد. استقلال خانه امثال او، محمد نادری و مسعود ریگی است و برای آن‌ها آرزوی بهترین‌ها را دارم.» آیا استقلال بازیکن جدید به خدمت می‌گیرد؟ مجیدی می‌گوید: «ما سه بازیکن خارجی جذب می‌کنیم. به احتمال زیاد دو بازیکن خارجی در این هفته به تیم اضافه می‌شوند. سعی کردم بازیکنانی را انتخاب کنم که در شرایط مسابقه قرار داشته باشند. این دو بازیکن خارجی که به زودی به جمع ما اضافه می‌شوند، هر دو در شرایط مسابقه قرار دارند.  روزبه چشمی هم در حال مذاکره نهایی با باشگاه است و احتمالا به جمع ما اضافه خواهد شد.»

مجیدی مدعی است از وقتی آجورلو آمده با اعتماد به نفس بیشتری کار می‌کند: «از موقعی که آقای آجورلو به استقلال آمده‌اند با انرژی و اعتماد به نفس بیشتر کار می‌کنم. بحث مدیریت در فوتبال بسیار مهم است. یک مدیر خوب و مقتدر و پر تلاش می‌تواند به یک تیم انرژی خوبی بدهد و خوشحالم که در شرایط فعلی این اتفاق رخ داده است. ما هیچ تیمی را در لیگ دست کم نمی‌گیریم و همه بازی‌ها برای ما سخت است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->