یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال با آجورلو هم زمین تمرین ندارد!

  • کد خبر: ۸۳۴۳۵
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
استقلال با آجورلو هم زمین تمرین ندارد!
درحالی که برخی بر این باور بودند با آمدن آجورلو در استقلال تحولات چشمگیری رخ خواهدداد، اما چنین نشده و این باشگاه همچنان دست به گریبان جزیی‌ترین مشکلات است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نزدیک به ۱۵ روز از حضور مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل در باشگاه استقلال می‌گذرد و برخلاف انتظارات، اما همه آن معضلاتی که در دوران مدیران سابق وجود داشت، باز هم دست از سراستقلال برنمی‌دارد واین مدیر هم نتوانسته اقدامی در راستای بهبود اوضاع انجام دهد.

استقلال این روز‌ها با مشکل زمین تمرین مواجه است و هر روز خبری درباره اینکه استقلال کجا تمرین می‌کند، به گوش می‌رسد و مشخص نیست این حجم تبلیغات برای حضور آجورلو و پیش بینی اینکه تحولات چشمگیری در این باشگاه رخ می‌دهد، از چه نقطه‌ای نشات گرفته است!

علاوه بر مشکل زمین تمرین، استقلال با معضل بی پولی نیز مواجه است که سرمربی استقلال در آخرین اظهارات خود به این موضوع هم اشاره کردو صراحتا به رسانه‌ها اعلام کرد بازیکنان جدید حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

در شرایط فعلی مشخص نیست که آیا می‌شود به آینده استقلال خوشبین بود یا خیر. موضوع دیگری که ذهن فرهاد مجیدی را به شدت نگران کرده، جذب بازیکنان خارجی است. در روز‌های گذشته بار‌ها گفته شد که استقلال بازیکن خارجی جذب می‌کند، اما چنین نشده و مدیران استقلال حاضر به پرداخت رقم درخواستی بازیکنان خارجی نشده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->