مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

بازگشت طوفانی امیدیان| پیروزی بهمن بر امرتات

  • کد خبر: ۸۹۳۵۱
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
بازگشت طوفانی امیدیان| پیروزی بهمن بر امرتات
تیم بسکتبال گروه بهمن در آغاز هفته پنجم لیگ برتر زنان امرتات را شکست داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بانوان گروه بهمن و امرتات از گروه الف لیگ برتر بسکتبال زنان در سالن حکیمیه تهران برگزار و در نهایت با نتیجه ۹۰ - ۵۴ به نفع بهمن به پایان رسید.
بهمن از ابتدا سوار بازی بود و گلشید امیدیان سبد اول را گرفت و مدافع عنوان قهرمانی در ادامه با درخشش روژانو محمودی و یاسمن محمدی کنار امیدیان، کوارتر نخست ۲۳ - ۹ به سود بهمن تمام شد. هرچند بهمن کوارتر دوم هم ۲۳ امتیاز گرفت، اما امرتاتی‌ها با نمایش خوب شیرازی و عباس نژاد، ۱۶ امتیاز کسب کردند تا بهمن که دلارام وکیلی راهم سرحال می‌دید، ۴۶ - ۲۵ برنده به رختکن برود.
کوارتر سوم هم ۲۶ - ۱۵ به سود بهمن تمام شد. کوارتر چهارم با نمایش چشم‌نواز امیدیان و ۱۴ امتیاز پیاپی او آغاز شد و زهرا عباس‌نژاد با دو ۳ امتیازی پیاپی نشان داد که سر تسلیم ندارد. تیام پروینی هم به دفاع بهمن زد و امتیاز گرفت. فائزه باستانی بهمن را به ۹۰ رساند و ۳ امتیازی سروناز احمدی فقط اختلاف را اندکی کمتر کرد تا گروه بهمن ۹۰ - ۵۴ فاتح این دیدار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->