ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

معرفی اولین گوشی جهان با ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی + عکس

  • کد خبر: ۸۹۵۵۳
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
معرفی اولین گوشی جهان با ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی + عکس
گوشی ZTE Axon ۳۰ Ultra Aerospace Edition به عنوان نخستین موبایل جهان با ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی رسماً معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کمپانی زد‌تی‌ای امروز از گوشی ZTE Axon ۳۰ Ultra Aerospace Edition در کنار گوشی ZTE Voyage ۲۰ Pro، چندین روتر و ایرباد ZTE LiveBuds Pro رونمایی کرد. اما یک ویژگی منحصر به فرد باعث خاص شدن نسخه فضایی اکسون ۳۰ اولترا شده است و آن هم برخورداری از ۱۸ گیگابایت رم است!

اما این تمام ماجرا نیست. این گوشی به ۱ ترابایت حافظه داخلی هم مجهز است تا نخستین گوشی جهان با پیکربندی حافظه ۱ ترابایت حافظه + ۱۸ گیگابایت رم باشد. این گوشی تم فضایی به خود گرفته شامل رنگ مشکی و قابی با طرح‌های فضایی است. زد تی‌ای می‌گوید این گوشی را برای ادای احترام به اکتشافات فضایی و قهرمانان فضایی چینی طراحی کرده است.

معرفی اولین گوشی جهان با ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی + عکس

جعبه این گوشی سورپرایز‌های دیگری هم به همراه دارد. قاب محافظی که در داخل آن قرار گرفته تصویری از یک ایستگاه فضایی در حال چرخش به دور زمین را به سبک مینیمالیستی به نمایش می‌گذارد. یک قاب محافظ سفارشی دیگر از جنس فیبر کربن هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، ایرباد بلوتوثی ZTE LiveBuds Pro Bluetooth که ۵۵ دلار قیمت دارد را هم می‌توانید در جعبه گوشی ZTE Axon ۳۰ Ultra Aerospace Edition پیدا کنید.

معرفی اولین گوشی جهان با ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی + عکس

به جز محتویات داخل جعبه، این گوشی کاملاً شبیه به نسخه اصلی خودش است. آن به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده و یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد منحنی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، پشتیبانی از +HDR۱۰ و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی روی قاب جلویی آن جای دارد. اما یکی دیگر از جذابیت‌های این گوشی، حضور سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی روی قاب پشتی آن است.

اتفاقی که آن هم برای اولین بار در صنعت موبایل رخ می‌دهد. این سه را یک دوربین تله فوتو پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی همراهی می‌کند. در جلو هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. اما ظرفیت باتری این گوشی هم ۴،۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که با سرعت بسیار سریع ۶۶ وات شارژ می‌شود.

نسخه Aerospace Edition گوشی زد تی‌ای اکسون ۳۰ اولترا با قیمت حدود ۱، ۱۰۰ دلار وارد بازار چین می‌شود.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->