هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

سامسونگ در سال جدید چه محصولاتی را عرضه می کند؟

  • کد خبر: ۸۹۳۷۲
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
سامسونگ در سال جدید چه محصولاتی را عرضه می کند؟
سامسونگ یک برند بزرگ در بخش تولید محصولات الکترونیکی است. در کنار تولید گوشی‌های هوشمند، ایربادز و ساعت‌های هوشمند این کمپانی نیز روانه بازار می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز،  اکنون مشخص شده است که محصولات جدید سامسونگ برای سال آینده، حتی متنوع‌تر از امسال هستند. در ادامه، نگاهی به جزئیات خواهیم داشت.

محصولات جدید سامسونگ در سال آینده تأیید شدند

مدتی پیش برنامه فروش گوشی‌های سامسونگ مشخص شده بود. ظاهراً سامسونگ برای سال آینده، برنامه‌های زیادی دارد.

به گزارش Gizmochina، چند روز قبل گزارشی از تراشه‌های قدرتمند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ که قرار است در سال ٢٠٢٢ میلادی روانه بازار شوند، منتشر شد. اکنون، گزارش دیگری منتشر شده است که مربوط به ارائه ایربادز، ساعت هوشمند و تبلت‌های جدید این کمپانی در سال ٢٠٢٢ میلادی است. این اولین باری است که سامسونگ برای سال آینده خود، چنین برنامه جامع و کاملی را ارائه می‌کند. علاوه بر این، برنامه منتشر شده، ارائه جانشینان محصولات محبوب سامسونگ را تأیید می‌کند. طبق گزارش The Elec، بخش محصولات بی سیم سامسونگ الکترونیکز، اخیراً طرح تجاری خود را با حدود ٣٠ شریک اصلی خود به اشتراک گذاشته است. در این نشست جدید، غول فناوری کره جنوبی از اهداف خود برای ارائه نسل جدید ایربادز، ساعت هوشمند، تبلت، لپ تاپ و گجت‌های پوشیدنی گفته است. ظاهراً سامسونگ می‌خواهد در سال آینده، رشد بیش از ٣۵ درصدی را تجربه کند.

به طور دقیق، سامسونگ برای سال آینده حدود ٣۴ میلیون دستگاه تبلت، ٧.۴ میلیون دستگاه لپ تاپ گلکسی بوک، ١٩ میلیون دستگاه ساعت هوشمند و ٢٣ میلیون ایربادز را به فروش خواهند رساند. در همین حین، تفکیک دقیق‌تری از اعداد به شرح زیر موجود است.

فروش تبلت‌ها: ٣٣.۶ میلیون دستگاه
– گلکسی تب اس ٨ اولترا: ٠.۴ میلیون دستگاه فروش
– گلکسی تب اس ٨ پلاس: ٠.٩ میلیون دستگاه
– گلکسی تب اس ٨: ١.٢ میلیون دستگاه
– گلکسی تب اس ٨ لایت: ١.۶ میلیون دستگاه
– گلکسی تب A8: ١١ میلیون دستگاه
– گلکسی تب A7 Lite: ١١ میلیون دستگاه
میزان فروش لپ تاپ‌ها: ٧.۴ میلیون دستگاه
– گلکسی بوک ٢ پرو ٣۶٠: ٠.٣ میلیون دستگاه
– گلکسی بوک ٢ پرو / ٢ پرو ۵ جی: ٠.٣ میلیون دستگاه
– گلکسی کروم بوک Go: فروش ١.۴ میلیون دستگاه
تعداد فروش ساعت‌های هوشمند: ١٩ میلیون دستگاه
– گلکسی واچ ۵: ۴.٨ میلیون دستگاه
ایربادزهای تماماً بی سیم: ٢٣ میلیون دستگاه
– گلکسی بادز پرو ٢: ٣.١ میلیون دستگاه
– گلکسی بادز لایو ٢: ٣.٣ میلیون دستگاه

همان طور که متوجه شدید، سامسونگ رسماً تأیید کرده است که ما شاهد ارائه جانشینانی برای سری Galaxy Tab S7، گلکسی بادز پرو، گلکسی واچ ۴، گلکسی بوک پرو و… خواهیم بود. از میان تمام این‌ها، ایربادز گلکسی بادز لایو ٢ قرار است ارائه شود. نسل اول این ایربادز، در سه ماهه اول سال ٢٠٢٠ ارائه شده بود.

منبع: ترنجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->