اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

وینسنت:بسکتبال ایران بی دلیل در رده بیست و دوم جهان نیست|بازی سختی داشتیم

  • کد خبر: ۹۰۴۲۸
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
وینسنت:بسکتبال ایران بی دلیل در رده بیست و دوم جهان نیست|بازی سختی داشتیم
سرمربی آمریکایی تیم ملی بسکتبال بحرین معتقد است وقتی تیمش با تیم رنکینگ ۲۲ جهان بازی می‌کند، حتما دلیلی برای حضور آن تیم در این جایگاه وجود دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سم وینسنت سرمربی آمریکایی تیم ملی بسکتبال بحرین در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ملی بسکتبال بحرین و ایران گفت: ما بازی بسیار سختی انجام دادیم. تیم ایران بسیار با تجربه بود. آن‌ها بازیکنان با تجربه زیادی داشتند که بازی‌های بین‌المللی متعددی انجام داده بودند و این به پیشرفت آن‌ها در تیم‌شان کمک کرده است. من فکر می‌کنم سایز آن‌ها، تجربه آن‌ها و شناختی که آن‌ها از یکدیگر داشتند، چیزی بود که بازی سختی را برای ما رقم زد.
وینسنت ادامه داد: ما در این بازی فقط نتوانستیم هماهنگ باشیم، ولی بازیکنان ما که در میدان حضور داشتند، لحظات خوبی را پشت‌سر گذاشتند.
سرمربی بحرین درباره آینده تیمش و قدرت و تجربه ایران توضیح داد: فکر می‌کنم چیز‌هایی وجود دارد که ما می‌توانیم برای برخی مسابقات که پیش‌رو داریم، روی آن‌ها کار کنیم. ما باید متوجه باشیم وقتی با تیمی بازی می‌کنیم که رنکینگ ۲۲ جهان را دارد، حتما دلیلی وجود دارد که آن‌ها تیم بیست و دوم دنیا محسوب می‌شوند. آن‌ها در المپیک و جام جهانی بازی کرده‌اند. آن‌ها همین تابستان مقابل آمریکا بازی کرده‌اند. حالا می‌توانند از این تجربیات استفاده کنند و به واقع تیمی قدرتمند و پیشرفته باشند.
وینسنت افزود: فکر می‌کنم مهم‌ترین چیز در گروه ما این است که از این تجربیات درس بگیریم. باید فیلم بازی را ببینیم تا متوجه شویم چطور می‌توانیم بهتر باشیم و به رقابت در گروه‌مان ادامه دهیم و سعی کنیم مقابل برخی تیم‌های حاضر در گروه، بهتر حمله کنیم و بازی بهتری انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->