خبر چین

احتمال اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی
تسنیم| معاون اقتصادی وزارت اقتصاد گفت: در حوزه کالابرگ با توجه به اینکه این موضوع قانون است، دولت می خواهد زیرساخت ها را فراهم کند. این موضوع با مسئولیت مستقیم وزارت رفاه دنبال می شود. زیر ساخت های فنی آماده شده و امکان اجرای آزمایشی آن برای برخی اقشار فراهم است. هادی سبحانیان افزود: در صورتی که طرح اجرایی در دولت به تصویب برسد، از تاریخ یک مهر ماه این امکان وجود دارد که این طرح به صورت آزمایشی اجرایی شود.


کاهش قیمت خودرو در بازار مشهد
شهرآرانیوز| رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو مشهد گفت: در دو هفته گذشته، قیمت خودرو از ۲میلیون تا ۲۰میلیون تومان در بازار مشهد کاسته شده است. حمیدرضا حیدری افزود: اکنون رکود در بازار خودرو تحت تأثیر قیمت دلار ناشی از مذاکرات برجام پا برجاست و قیمت خودرو سیر نزولی را طی دو هفته طی کرده است .به گفته وی، نمی توان دقیق گفت بیشترین افت قیمت روی کدام نوع خودرو ست، اما معمولا خودرو هایی که پر تقاضا هستند، افت قیمت بیشتری را تجربه می کنند.


پیش بینی اثر احیای برجام بر مسکن
اقتصادنیوز | هم زمان با جدی تر شدن مذاکرات و احیای احتمالی توافق برجام، رفتار بازیگران مسکن هم دستخوش تغییر شد، البته تغییری از جنس واهمه. گزارش های میدانی نشان می دهد بازار خرید و فروش با افت شدید در هر دو طرف معامله مواجه شده است. در همین زمینه برخی از مشاوران املاک می گویند از حدود یک هفته گذشته، هم زمان با افت قیمت دلار و دریافت سیگنال هایی مبنی بر توافق احتمالی، بازار مسکن با افت خریدار و فروشنده مواجه شد .گزارش های میدانی حاکی از آن است که خریداران امیدوارند با توافق نهایی، قیمت مسکن کاهش پیدا کند و ازاین رو تصمیم برای خرید را فعلا متوقف کرده اند.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->