قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند
سرخط خبرها

وزیر کشور: کودکان کار افغانستانی به کشورشان بازگردانده می‌شوند

  • کد خبر: ۳۷۱۹۷
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
  • ۱
وزیر کشور: کودکان کار افغانستانی به کشورشان بازگردانده می‌شوند
وزیر کشور در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران گفت: بحث کودکان کار در تهران یکی از موضوع‌هایی بود که در این جلسه طرح شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این باره گفت: سومین جلسه است که این موضوع در شورای اجتماعی مطرح می‌شود، آیین‌نامه و دستورالعمل‌هایی از قبل در دولت بوده است و همه دستگاه‌ها قبلا در این باره از اظهار نظر کرده‌اند.

 

وزیر کشور افزود: قرار شد این موارد دوباره به دولت ارسال و ضعف‌ها و قوت آن دوباره بررسی شود.

 

وی گفت: یکی از سمن‌ها که در این حوزه موفق عمل کرد و توانست با تأسیس مراکزی در استان تهران این کودکان را وارد آموزش، مهارت آموزی، اجتماعی سازی و تقویت روابط‌شان کند، گزارشی ارائه کرد. قرار شد این سمن تقویت و حمایت شود و همین طور در سراسر کشور عمل کنیم.

 

وزیر کشور ادامه داد: البته بخشی از کودکان کار و خیابانی ما به مهاجران افغانستانی مربوط می‌شود و با مسئولان افغانستان و سفیر افغانستان در ایران و وزیر خارجه این کشور بحث مفصلی داشتیم و قرار شد دولت افغانستان حمایت و همکاری کند و مانع ورود اطفال و کودکان به کشور شود.

 

وی افزود: اگر لازم شود با اولویت و رعایت شرایط لازم، برگشت آن‌ها انجام شود و آن‌ها را به خانواده و کشور‌های خودشان برگردانیم و نظارت‌های مستمری انجام شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شیوای بلخی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
کودکان کار بیشترشان محصول تبعیض علیه مهاجرین هست .اظهارات رحمانی متهم کردن خودش است واقعا غیر از حق همسایگی ومسلمانی کنوانسیون های جهانی کودکان وپناهجویان رعایت میشه؟
آقای وزیر صورت مسأله را پاک میکند .به جای زد و بند کودکان بیگناه محدودیت های شغلی علیه مهاجرین رابردارید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->