قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند
سرخط خبرها

استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار در هرات+ فیلم

  • کد خبر: ۴۰۷۲۸
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
  • ۴
استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار در هرات+ فیلم
استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار در هرات هستند، وقتی دربی برگزار می‌شود، بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال در این شهر پای تلویزیون می‌نشینند و با تعصب خاصی تیم مورد علاقه‌شان را دنبال می‌کنند.

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز، همانطور که ال کلاسیکو در ایران و بسیاری از کشورهای جهان طرفداران زیادی دارد، و طرفداران فوتبال در نقاط مختلف کره زمین پیراهن بازیکنان محبوب شان را به تن می‌کنند. شهرآورد تهران هم در افغانستان هم طرفداران زیادی دارد.

افغانستان امروز لیگ برتر دارد و تیم‌های قدرتمندی از شهرهای مختلف این کشور در لیگ برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال افغانستان هم در طول این سال‌ها در رقابت‌های مختلف خوش درخشیده‌اند و توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده‌اند.

هرچند که تیم‌هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا در افغانستان طرفداران زیادی دارد، اما تیم‌ها و بازیکنان ایرانی هم در شهرهای مختلف این کشور شناخته شده‌اند.

هرات نزدیکترین شهر افغانستان به ایران و مشهد است، این شهر که در طول سالیان دراز با ایران رفت‌وآمد زیادی داشته است، مردمش شناخت بیشتری از فوتبال ایران، بازیکنان و جزئیات لیگ برتر دارند.

سفر امیرحسین میثاقی از برنامه نود به شهر هرات

تعداد بازدید : 2027
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مهنیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
1
0
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
از استقلال متنفر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
0
1
درود بر استقلالی که در تمامی جهان هوادار دارد
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
1
0
پرسپولیس پر طرفدارترین و محبوبترین تیم ایران و آسیا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->