نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

نامجومطلق: حسینی و پنالتی‌زنان عالی کار کردند

  • کد خبر: ۴۰۶۵۵
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
نامجومطلق: حسینی و پنالتی‌زنان عالی کار کردند
مربی استقلال از نتیجه بازی و عملکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، مجید نامجومطلق مربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت: به هواداران و به بازیکنان با غیریتی که ۱۲۰ دقیقه دویدند تبریک می‌گویم. ما در نیمه اول یک بازی خوب و شناور را ارائه دادیم. سیستم ما در این بازی۱-۳-۲-۴ بود و یک شوک به تیم حریف وارد شد. ما در حفظ و مالکیت توپ توانستیم موفق عمل کنیم و در نیمه اول پیروز به رختکن رفتیم. ما در بین نیمه به بازیکنان گفتیم که در دقایق ابتدایی بازی را کنترل کنید و اجازه ندهید پرسپولیس به بازی مسلط شود، اما با مصدومیت فرشید اسماعیلی و ۱۰ نفره شدن تیم ما حریف به گل رسید. بعد از آن بازی متعادل پیش رفت و دو تیم احتیاط کردند. ما روی یک غفلت در دقیقه ۸۸ گل خوردیم، اما بازیکنان باغیرت استقلال در وقت‌های اضافه به بازی برگشتند.

او ادامه داد: ما با توجه به اینکه سه هافبک خود را به علت مصدومیت از دست دادیم، اما از اینکه بازی به پنالتی کشید نگران نبودیم، چون دروازه بانی مثل سید حسین حسینی و بازیکنان پنالتی زن خوبی داشتیم. من در بازی سپاهان و استقلال گفتم که پیروز آن بازی مدعی جدی قهرمانی است. ما در جام حذفی به فینال رفتیم و امیدوارم که بتوانیم یک جام را به هواداران بدهیم.

نامجو مطلق درباره تقابل تیمش مقابل تراکتور گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما بازی سختی را پیش رو داریم. ما باید یک ریکاوری خوب انجام دهیم تا بتوانیم در فینال موفق شویم. قطعا کار سخت است، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم. ما می‌توانیم یک داربی مجدد را با قهرمان در جام حذفی برگزار کنیم. ما در لیگ قهرمانان آسیا هم هستیم و کار بسیار سختی داریم و یک بازی بعد از فینال هم استراحت نداریم و امیدوارم بتوانیم در همه رقابت‌ها موفق باشیم.

او درباره عملکرد داوری هم گفت: فکر می‌کنم آقای حیدری تمرکز لازم را نداشت. من فکر می‌کنم در صحنه‌ای که گل مساوی را خوردیم داور می‌توانست بهتر عمل کند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->