برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

رونمایی از ال ۹۰ جدید و ساندرو ۲۰۲۱ + تصاویر و مشخصات

  • کد خبر: ۴۵۱۶۱
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
  • ۱
رونمایی از ال ۹۰ جدید و ساندرو ۲۰۲۱ + تصاویر و مشخصات
به تازگی تصاویری جدیدی از محصولات ۲۰۲۱ داچیا با نام‌های ساندرو، ساندرو استپ وی و همچنین لوگان (ال ۹۰) منتشر شده که تمامی این محصولات با برند رنو برای بازار ایران نیز آشنا و شناخته شده، هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، داچیا کمپانی خودروسازی در کشور رومانی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۶۶ آغاز کرده است. این برند به عنوان زیرمجموعه‌ای از کمپانی رنو شناخته می‌شود و به همین دلیل پلتفرم‌های مشابهی در بازار با هر دو برند مشاهده می‌شود.

به تازگی تصاویری جدیدی از محصولات ۲۰۲۱ داچیا با نام‌های ساندرو، ساندرو استپ وی و همچنین لوگان (ال ۹۰) منتشر شده که این سه خودرو با برند رنو برای بازار ایران نیز آشنا و شناخته شده، هستند.

هر ۳ مدل نامبرده براساس پلتفرم CMF توسعه یافته اند و در آن‌ها امکانات جدیدی شامل چراغ‌های اصلی مجهز به ال ایی دیی جدید با ۳۷ درصد خط روشنایی بیشتر و هالوژن جدید با ۹ درصد بهبود نوردهی در مقایسه با نسل قبلی، فرمان برقی جدید، ترمز اضطراری، نمایش نقاط کور دید راننده، دستیار پارک شامل سنسور‌های جلو و عقب و دوربین دید عقب، دستیار حرکت در سربالایی و ... فعال شده اند.

ساندرو و لوگان در حالت پایه با موتور ۳ سیلندر تنفس طبیعی ۱ لیتری با ۶۵ اسب بخار خروجی و جعبه دنده ۵ سرعته دستی ارائه می‌شوند. نمونه دیگر پیشرانه قابل سفارش به ۰.۹ لیتری توربوشارژ مربوط می‌شود که ۹۰ اسب بخار خروجی دارد و مشتریان می‌توانند میان جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا نمونه سی وی تی گزینه مدنظر خود را برای هماهنگی با این پیشرانه انتخاب کنند.

علاوه بر این یک نمونه قویتر از خانواده ۳ سیلندر TCe رنو نیز برای این محصولات در نظر گرفته شده که ۱۰۰ اسب بخار خروجی دارد و با جعبه دنده ۶ سرعته دستی هماهنگ می‌شود. این پیشرانه دارای نسخه ال پی جی نیز خواهد بود که عملکرد آن ۱۱ درصد آلودگی زیست محیطی کمتری در مقایسه با مدل بنزینی دارد.

فضای داخل کابین نیز بروزرسانی شده از جمله در تریم‌های گرانتر که از سیستم سرگرمی با یک نمایشگر تبلیتی ۸ اینچی جدید استفاده می‌کنند. در تریم‌های ارزانتر سیستم سرگرمی از ویژگی "مدیا کنترل" که با تلفن هوشمند کاربر هماهنگ می‌شود، استفاده می‌کنند. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، سیستم صوتی با ۲، ۴ یا ۶ بلندگو (با توجه به آپشن)، نمایشگر ۳.۵ اینچی دیجیتال در قسمت نشانگر آمپر، بلوتوث، پورت یو اس بی و ... جز دیگر امکانات کابین هستند.

بخش دیگری از امکانات که با توجه به بازار هدف می‌توانند جز آپشن محسوب شوند، عبارتند از: ورود بدون کلید، گرم کن صندلی جلو، سیستم تهویه اتوماتیک با نمایشگر دیجیتال وضعیت، ترمز پارک الکتریکی، برف پاکن اتوماتیک، درب صندوق عقب ریموت، سانروف شیشه‌ای برقی (فقط در ساندرو و ساندرو استپ وی)
 

تصاویر ال ۹۰ جدید (لوگان)

 
تعداد بازدید : 1490
 

تصاویر ساندرو استپ وی

 

تصاویر ساندرو

 
 
منبع: عصرایران
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
ال۹۰ اسم پروژه تولید خودرو لوگان بود. حداقل نویسنده باید اطلاعات درست منتقل کنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->