برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی

  • کد خبر: ۴۵۲۲۳
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
بخش موتور اسپرت هیوندای از یک اتومبیل مسابقه‌ای جذاب در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. این اتومبیل در واقع بر مبنای النترا N ساخته شده و برای شرکت در کلاس TCR رقابت‌های تورینگ توسعه پیدا کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز،بخش موتور اسپرت هیوندای از یک اتومبیل مسابقه‌ای جذاب در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. این اتومبیل در واقع بر مبنای النترا N ساخته شده و برای شرکت در کلاس TCR رقابت‌های تورینگ توسعه پیدا کرده است.
 
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
النترا N TCR توسط تیم‌های مختلف قابل خریداری است. شاید بدانید پیش از این خودرو، هیوندای موتور اسپرت i30 N TCR و ولستر  N TCR را توسعه داده است. حالا احتمالا خواهید پرسید با وجود دو مدل مذکور، کره‌ای‌ها با عرضه النترا N TCR چه هدفی را دنبال می‌کنند؟
 
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
در پاسخ به سوال فوق، هیوندای می‌گوید اضافه شدن النترا N TCR به جمع محصولات مسابقه‌ای، نیاز‌های مشتریان از کشور‌های بیشتری را پوشش می‌دهد. در حقیقت این خودرو برای کشور‌هایی تولید شده که نسخه استاندارد النترا N در آن‌ها به فروش می‌رسد، از این رو مدل مسابقه‌ای به لحاظ همخوانی با قوانین مسابقات مربوطه مشکلی نخواهد داشت.

به گفته هیوندای، النترا N TCR قبل از رونمایی رسمی به مدت سه ماه تحت ارزیابی قرار گرفته است؛ این مرحله شامل ۵۰۰۰ کیلومتر تست در چند پیست اروپایی می‌شود.

هنگام ساخت النترا N TCR از مهندسین خواسته شده نهایت بهره‌برداری را از طراحی و شاسی اسپرت النترای استاندارد انجام داده و آموخته‌های قبلی از دو مدل i30 N TCR و ولستر  N TCR را به کار بگیرند. این امر سبب شده النترا N TCR از ظاهری بسیار هیجان‌انگیز و ایرودینامیک برخوردار باشد.
 
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
از شاخص‌ترین ویژگی‌های ظاهری این خودرو می‌توان به مواردی مثل اسپلیتر بزرگ جلویی، باله بزرگ عقب و گلگیر‌های متورم که ناشی از افزایش عرض کلی هستند، اشاره کرد. هر چند هیوندای اشاره‌ای به این امر نداشته، اما احتمالا شاهد استفاده از کیت بدنه به کار رفته در این خودرو، در نسخه خیابانی النترا N نیز خواهیم بود.
 
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
هیوندای النترا N TCR با قوانین کلاس خود کاملا سازگار است. نیروی موتور ۲ لیتری توربوشارژ، در این مدل مسابقه‌ای به سمت محور جلو هدایت می‌شود. درباره مشخصات این موتور اطلاعاتی در دست نیست، ولی طبق گفته هیوندای از یکی از موتور‌های جدید موجود در مدل‌های خیابانی اشتقاق یافته است. وظیفه انتقال نیروی تولیدی به چرخ‌ها را همان گیربکس شش سرعته حاضر در i30 N TCR و ولستر  N TCR - که به پدال شیفتر مجهز است - بر عهده دارد.
 
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
آنطور که هیوندای وعده داده، این خودرو در ماه‌های آتی هم کماکان در تست‌های گوناگون شرکت خواهد کرد. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی پیش برود، روند تحویل سفارشات تا پایان سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد.

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->