معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

یک سرگرمی جالب برای خانواده‌ها با مونتاژ خودروی جدید هیوندای در خانه!

  • کد خبر: ۴۳۴۶۳
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
یک سرگرمی جالب برای خانواده‌ها با مونتاژ خودروی جدید هیوندای در خانه!
شرکت هیوندای موتور با جذب طراحان برجسته و تراز اول جهان در دو دهه گذشته، نشان داده که توجه ویژه‌ای به بحث طراحی دارد. چنانچه چند نسل اخیر محصولات این کمپانی را کنار هم بگذارید، خواهید دید که کره‌ای‌ها در زمینه طراحی گام‌های بسیار بزرگی برداشته‌اند و مدل‌های تولیدی آن‌ها رنگ و رویی مدرن و اروپایی به خود به گرفته‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز،تاثیرپذیری از سبک و سیاق اروپایی اصلا بی‌دلیل نیست. شاید بدانید که بیشتر اعضای دپارتمان طراحی هیوندای موتور و در راس آن‌ها پیتر شرایر از قاره سبز به کره جنوبی عزیمت کرده‌اند.
 
یک سرگرمی جالب برای خانواده‌ها با مونتاژ خودروی جدید هیوندای در خانه!
 
یک سرگرمی جالب برای خانواده‌ها با مونتاژ خودروی جدید هیوندای در خانه!

مرکز فنی هیوندای موتور در اروپا (به اختصار HMETC) برای نشان دادن قدرت طراحی و مهندسی تیم خود، به تازگی از یک ماشین بامزه دست‌ساز رونمایی کرده است. این ماشین به‌گونه‌ای طراحی شده که هر کسی می‌تواند آن را در خانه مونتاژ کند.
 
یک سرگرمی جالب برای خانواده‌ها با مونتاژ خودروی جدید هیوندای در خانه!

لوازم مورد نیاز برای ساخت ماشین دست‌ساز هیوندای ارزان‌قیمت بوده و براحتی می‌توان آن‌ها را از یک ابزارفروشی تهیه کرد
 
یک سرگرمی جالب برای خانواده‌ها با مونتاژ خودروی جدید هیوندای در خانه!

ماشین دست‌ساز هیوندای موتور یک متر طول داشته و عمدتا از چوب، میله‌های اتصالی، بست و پیچ‌های معمولی ساخته می‌شود. همانطور که در تصاویر نیز می‌توانید مشاهده فرمایید، چرخ‌های به کار رفته در این ماشین، دقیقا مشابه با چرخ فرغون‌ها است! هیوندای وظیفه هدایت این ماشین را به یک جوی استیک سپرده و ترمز‌ها هم از مکانیسمی ساده برخوردار هستند.

آندریاس کریستوف-هافمن (Andreas Christoph-Hofmann) معاون ارشد بخش بازاریابی و محصولات هیوندای موتور اروپا درباره این محصول عجیب و غریب گفته:

در ماه‌های اخیر گذراندن وقت با اعضای خانواده ارزش بیشتری پیدا کرده است. ما می‌خواستیم یک پروژه جذاب خلق کنیم تا خانواده‌ها و دوستان بتوانند از طریق انجام دادن آن در کنار هم لذت ببرند.

ناگفته نماند هیوندای موتور روز‌های شلوغی را پیش رو دارد. پس از معرفی نسخه فیس‌لیفت جنسیس G۷۰، این شرکت خود را برای رونمایی از نسل بعدی کراس‌اوور کامپکت توسان آماده می‌کند. همانگونه که پیش‌تر به اطلاعتان رسانده‌ایم، توسان جدید طراحی رادیکالی داشته و کاملا متحول شده است.

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->