وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

پیکر استاد شجریان در کجا به خاک سپرده خواهد شد؟

  • کد خبر: ۴۶۱۰۵
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
پیکر استاد شجریان در کجا به خاک سپرده خواهد شد؟
پس از اخباری که تنها چند دقیقه پس از انتشار فوت محمدرضا شجریان در رسانه‌های مجازی منتشر شد، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره محل خاک‌سپاری او وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز - پس از اخباری که تنها چند دقیقه پس از انتشار خبر فوت محمدرضا شجریان در رسانه‌های مجازی منتشر شد، خبر دیگری روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفته است که حاکی از اعلام خانواده شجریان برای انتقال پیکر استاد برای دفن او در مشهد است.

 

بر اساس این خبرها، تصمیم خانواده شجریان این است که پیکر آن مرحوم پس از آماده‌سازی در بهشت‌ زهرا برای تدفین در طوس ( محوطه آرامگاه فردوسی) به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

 

 

پیکر استاد محمدرضا شجریان به مشهد منتقل می‌شود

پست اینتستاگرامی «همایون شجریان» دقایقی پس از درگذشت استاد

 

خسرو آواز ایران، در ۱۴ مهر با کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه بدن و کیسه صفرا به بیمارستان منتقل و پس از بستری شدن در بخش ICU به کما رفته بود.

 


 

بیشتر بخوانید: استاد محمدرضا شجریان درگذشت

 


 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->