صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۹۰ درصد بخش مالی پروژه در شورای ششم مدیریت شهری انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید نژادحسین امروز، ۱۹ آذرماه، در مراسم بهره‌برداری نهایی از پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان و ۶۰ پروژه عمرانی، ورزشی و زودبازده منطقه ۱۲ که در سالن اجتماعات نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه براساس سیاست‌گذاری شورای پنجم اتفاق افتاد و شورای ششم آن را تکمیل کرد. ۹۰ درصد بخش مالی پروژه در شورای ششم مدیریت شهری انجام شد.

وی بیان کرد: رویکرد ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است. ما در این دوره به کار‌های زیرساختی پرداختیم. تأمین ۶۰ واگن برای خط یک، خرید اتوبوس و میدل‌باس و تکمیل خط سه از جمله این کار‌های زیرساختی است.

نژادحسین عنوان کرد: دو سطح این تقاطع چهارسطحی می‌توانست اجرا نشود و به جای آن دو تقاطع غیرهمسطح انجام شود و به تسهیل رفت‌وآمد کمک کند، اما انجام شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: مطالعات ۱۰ پروژه انجام شده و آماده نظارت در این دوره است. چپ‌گرد فهمیده و پل جانباز از جمله این پروژه‌ها بوده و ۷، ۸ پروژه دیگر نیز وجود دارد که تمایل داریم قرارگاه خاتم به ما کمک کنند تا مردم زودتر شاهد بهره‌برداری آن‌ها باشند.

وی خطاب به استاندار گفت: ما چند پروژه داریم که از شما می‌خواهیم برای تسهیل و تشکیل پروژه‌ها کمک کنید. دو پروژه مهم در این زمینه پایانه انقلاب و ایستگاه باب‌الجواد(ع) است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.