صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در سال گذشته رقم خورد

ارجاع ۱۳۷ هزار پیام مردمی ۱۳۷ جهت پاسخگویی به مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۶۵۴۵
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ارجاع ۱۳۷ هزار و ۶۵ درخواست مردمی توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، برای پاسخگویی و انجام به مناطق ۱۳ گانه شهرداری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: طی سال گذشته، درخواست‌های ۱۳۷ هزار و ۶۵ شهروند تماس گیرنده با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، مرتبط با مناطق ۱۳ گانه شهرداری بود که بعد از ثبت، جهت پاسخگویی و انجام، به حوزه مربوطه ارجاع شد.

وی ادامه داد: منطقه دو با ۱۸ درصد، منطقه سه با ۱۲ درصد و منطقه نه با ۱۱ درصد، بیشترین تعداد درخواست‌های شهروندی و منطقه ثامن با ۲ درصد، مناطق پنج و دوازده نیز هر کدام با ۴ درصد، کمترین تعداد درخواست‌های مردمی در سال گذشته را به خود اختصاص داده اند.

رمضانی فرخد با تقدیر  از مشارکت خوب شهروندان جهت تماس با ۱۳۷ و انعکاس مسائل و مشکلات شهری، اضافه کرد: ساکنان منطقه ثامن با ۵۰ درصد، منطقه هشت با ۲۵ درصد و منطقه دوازده با ۲۰ درصد، بیشترین مشارکت را در تماس با ۱۳۷ و انعکاس مسائل شهری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در همه مناطق شهری، بیش از ۹۵ درصد درخواست‌های مردمی، پاسخگویی شده است، گفت: در حوزه حل مشکل شهروند و انجام درخواست‌های شهروندی، میانگین عملکرد همه حوزه‌های شهرداری مشهد در سال ۹۸، ۶۱ درصد بوده است که منطقه شش با ۶۹ درصد، ثامن با ۶۶ درصد و منطقه پنج با ۶۵ درصد، بیشترین میزان حل مشکل شهروند و درخواست‌های به نتیجه رسیده را در میان مناطق شهری داشته اند و مناطق یک، چهار، یازده، ده و هشت نیز بالاتر از میانگین سال بوده اند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز137 مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.