واقعه‌ گوهرشاد در اسناد بهشت رضا(ع) شهردار مشهد مقدس: شهرداری ویترین خدمات رسانی دولت به مردم است ترکیب جدید هیئت‌رئیسه سال پنجم دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد مشخص شد شهردار منطقه ۳ مشهد: بوستان «عترت» اوایل پاییز ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم آمادگی منطقه ثامن برای استقبال از زائران در دهه پایانی صفر | حل مشکلات زیرساختی منطقه + فیلم رئیس و نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در سال پنجم انتخاب شدند رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: زمان و مکان مشخصی برای دور جدید مذاکرات تعیین نشده است قیمت امروز افغانی به دینار عراق (یکشنبه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۴) حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد شد (۱۹ مرداد ۱۴۰۴) ویدئو | پاکبان‌های سرزمین خورشید در خانه پدری اختصاص ۹۰ واگن چینی به مشهد | خط ۳ مترو مشهد در مسیر توسعه افزایش نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری برای خدمت به زائران در دهه آخر ماه صفر در مشهد مقدس تداوم خدمت کاروان خادمان مدیریت شهری مشهد در گرمای سوزان نجف نجف، شهری که با حضور پاکبانان شهر امام رضا(ع) بوی خدمت به خود گرفته است + فیلم تاریخ صنعت ابریشم‌بافی در مشهد قدیم | نوغان‌داری در میان پیله‌های تاریخ بهره‌برداری از ۵۲۳ پروژه بهداشتی در مدارس خراسان رضوی تا مهرماه هوایی قابل قبول زیر آفتاب تابستانی مشهد (۱۹ مرداد ۱۴۰۴) گزارش شهرآرا از ایستگاه‌های مبادله پسماند و گلایه شهروندان از چندنرخی‌بودن خدمات آن‌ها خدمت‌رسانی تمام‌قد شهرداری مشهد به زائران دهه پایانی ماه صفر | مشهد در ایام صفر یکی از پرترددترین شهر‌های کشور می‌شود
سرخط خبرها

رونمایی از نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۷۱۶۶
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
رونمایی از نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از رونمایی نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، همزمان به ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز،احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، مرکز تخصصی و اصلی برای ایجاد ارتباط دوسویه میان شهروندان با مدیریت شهری است که در همین راستا، هر روزه، تعداد زیادی از شهروندان و زائران، با این مرکز تماس گرفته و به بیان درخواست ها، انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری خود پرداخته و یا سئوالات خود را در حوزه‌های مختلف شهرداری، مطرح می‌نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به گذشت حدود ۲۴ سال از آغاز به کار این مرکز، اطلاعات ارزشمندی از مسائل شهری بر مبنای درخواست‌های شهروندی در مناطق مختلف شهر، به تفکیک حوزه‌های مختلف شهرداری، در بانک اطلاعات مرکز ۱۳۷ موجود بوده و برای برنامه ریزی شهری، قابل استفاده است.
 

احمد رمضانی فرخد اضافه کرد: تا کنون، اطلاعات موجود، علاوه بر بارگذاری در سایت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ به نشانی www.۱۳۷.mashhad.ir، بنا به درخواست مراجع مختلف در شهرداری، برای آن‌ها استخراج و ارسال می‌شد، حال در حرکتی نو، با طراحی نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» این امکان را فراهم ساخته ایم، تا اطلاعات و گزارش‌های عملکردی مرکز ۱۳۷، به آسانی در اختیار مدیران شهرداری، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دانشگاه و همچنین عموم شهروندان علاقمند قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند نرم افزار را از سایت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ دانلود نمایند، گفت: در این نرم افزار که در گام نخست، نسخه ویندوز آن طراحی و رونمایی شده است، بخش‌های متنوعی از جمله چهارشنبه‌های پاسخگویی، پاسخگویی مدیران، بسته‌های سیاستگذاری، شناسنامه محلات، افکارسنجی، تولیدات صوتی و تصویری مرکز ۱۳۷، گزارشات عملکردی و ... در قالب‌های اینفوگرافیک، موشن گرافیک، کلیپ، پادکست و ... بارگذاری شده و قابل مشاهده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز۱۳۷ مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->