مشاور شهردار مشهدمقدس در امور زنان منصوب شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) شهردار منطقه ۷ مشهدمقدس منصوب شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تجلیل شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی از شهردار مشهد برای تسهیل شرایط برگزاری نمازجمعه استفاده از پساب، راه‌حلی پایدار برای آبیاری فضای سبز مشهد اعمال‌قانون ۱۷۷۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۹ مرداد ۱۴۰۳) یک گام رو به جلو در احداث سطح سوم تقاطع شهید فهمیده مشهد فقط یک بیمارستان در مشهد تأییدیه آتش‌نشانی دارد | سیستم اعلام و اطفای حریق، بیشترین نقص بیمارستان‌های مشهد حریق انبار ضایعات پلاستیک در جاده کنه‌بیست مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک نیمه‌سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، بولوارهای وکیل‌آباد و امام‌خمینی‌(ره) در مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) دید رانندگان در محور‌های مواصلاتی ۵ شهرستان خراسان رضوی کاهش یافت (۹ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۹ مرداد ۱۴۰۳) خبر خوش شهردار مشهد برای تاکسیرانان | تاکسیرانان مشهدی به‌صورت رایگان بیمه تکمیل درمان می‌شوند اطفای حریق کارگاه مبل در مشهد درپی تلاش سه‌ساعته آتش‌نشانان (۸ مرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه‌های شهری بر اساس نیاز شهر مشهدمقدس افزایش دوبرابری تعداد ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی در مشهد ترافیک نیمه‌سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، سه‌راه خیام و میدان ده‌دی مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۸ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۱ خودروی متخلف توقیف شدند (۸ مرداد ۱۴۰۳) درباره تاریخ کوچه «نخود بریزها» مشهد که محل زندگی یک صنف بود
سرخط خبرها

برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹

  • کد خبر: ۲۶۸۴۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹
سرپرست اداره ارتباطات شهرداری مشهد از برقراری ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در فروردین‌ماه سال جاری، ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ رد و بدل شده است که از این تعداد ۴۴ هزار و ۲۴۸ تماس توسط شهروندان با مرکز ۱۳۷ گرفته شده و ۱۱ هزار و ۹۱۷ ارتباط نیز از سوی کارشناسان پاسخ‌گویی این مرکز با شهروندان جهت ارائه پاسخ درخواست‌های مردمی برقرار شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل تماس‌های برقرار شده میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال گذشته ۳۶ هزار و ۱۲۸ تماس بود که این رقم با افزایش ۵۵ درصدی در سال ۹۹ به ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس رسیده است.

وی گفت: از تماس‌های گرفته شده شهروندان به مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، بیش از ۳۱ هزار تماس در لحظه توسط کارشناسان واحد دریافت این مرکز پاسخ‌گویی شده و ۱۲ هزار و ۷۶۰ درخواست مردمی نیز ثبت شده و جهت پاسخ‌گویی به حوزه‌های مربوط در معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری ارجاع داده شده است که ۶۴ درصد از این نوع درخواست‌ها به نتیجه رسیده و مشکلات شهروندان حل شده است.
 
رمضانی فرخد با اشاره به اینکه تنها دو درصد از درخواست‌های شهروندان در فروردین ماه ۹۹ به علت نبود بودجه و اعتبار یا نداشتن طرح و برنامه انجام نشده است و ۲۳ درصد از درخواست‌ها نیز به علت اینکه مربوط به سایر ارگان‌ها بوده، امکان اجرا توسط شهرداری را نداشته است، اضافه کرد: ۱۱ درصد از درخواست‌های شهروندان نیز برای انجام، بازه زمانی از سوی واحد‌های اجرایی شهرداری دریافت نموده‌اند که در زمان مقرر حل مشکل می‌شود.

وی افزود: نظارت بر ساخت‌وسازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، مرمت و روکش آسفالت معابر، رفت‌وروب و نظافت معابر و موقعیت‌های بحرانی مانند آب‌گرفتگی، ۵ موضوع پرتکرار مورد درخواست شهروندان از مدیریت شهری، در تماس با ۱۳۷ طی فروردین ماه سال جاری بوده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->