آماده‌باش ۱۰ هزار دستگاه برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی ماه صفر| خدمت‌رسانی صلواتی تعدادی از ناوگان در شب شهادت امام رضا (ع) در معابر منتهی به حرم بهره‌برداری از ۵ پارکینگ موقت در هسته مرکزی مشهد در دهه پایانی ماه صفر کیفیت هوای کلانشهر مشهد قابل‌قبول شد (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) آماده‌باش ۱۰۰ درصدی ۵۸۰۰ نیروی کارگری به منظور انجام رفت‌وروب معابر در دهه پایانی صفر | استقرار ۶ کانکس ارزاق عمومی و ۸ کانکس نانوایی پیش‌بینی هواشناسی مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ و سالروز شهادت امام‌رضا(ع) | گرما طاقت‌فرسا نخواهد بود مشکلی در تأمین نان و آرد مشهد در دهه پایانی ماه صفر وجود ندارد | فعالیت ۹ نانوایی سیار در اطراف حرم امام‌رضا(ع) افزایش ۳۳ درصدی اهدای خون در روز اربعین در خراسان رضوی ضمیری: سامان‌دهی سیما و منظر شهری مشهدمقدس با الگوی ایرانی‌اسلامی دنبال می‌شود تأکید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بر میزبانی شایسته از عزاداران دهه آخر ماه صفر «محله‌شناسی» مشهد در «عصر گوهرشاد» | چشم‌اندازی از فضای شهری ۶۰۰ سال پیش در ارض اقدس براساس گزارش «حافظ ابرو» اسامی محرومان هفته اول لیگ برتر مشخص شد گلایه شهروندان از گره‌های کور خیابان پورسینای مشهد | مسیر پر از سنگلاخ مدرسه سخنگوی دولت نوشت: فرصت مشروط برای ثبات منطقه کمبودی در تأمین کالا‌های اساسی دهه پایانی ماه صفر در مشهد و خراسان رضوی وجود نخواهد داشت  ارائه خدمات مدیریت شهری به ۷۰۰ مسجد مشهد خدمات‌رسانی گسترده ۹ ایستگاه استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد در دهه پایانی ماه صفر مشهد به احترام زائران امام‌رضا (ع) می‌ایستد اکران ۵۰ قاب از مفاخر شهری با تصاویر خادمان امام رضا (علیه‌السلام) در مشهد تصمیم‌گیری درباره الحاق اراضی زعفرانیه طرقبه منوط به بررسی‌های فنی و تصویب در طرح جامع خواهد بود ارائه خدمات مختلف سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد به زائرین پیاده جمع آوری پسماندهای خشک مواکب و ایستگاه‌های مشهد در اربعین حسینی
سرخط خبرها

برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹

  • کد خبر: ۲۶۸۴۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹
سرپرست اداره ارتباطات شهرداری مشهد از برقراری ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در فروردین‌ماه سال جاری، ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ رد و بدل شده است که از این تعداد ۴۴ هزار و ۲۴۸ تماس توسط شهروندان با مرکز ۱۳۷ گرفته شده و ۱۱ هزار و ۹۱۷ ارتباط نیز از سوی کارشناسان پاسخ‌گویی این مرکز با شهروندان جهت ارائه پاسخ درخواست‌های مردمی برقرار شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل تماس‌های برقرار شده میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال گذشته ۳۶ هزار و ۱۲۸ تماس بود که این رقم با افزایش ۵۵ درصدی در سال ۹۹ به ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس رسیده است.

وی گفت: از تماس‌های گرفته شده شهروندان به مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، بیش از ۳۱ هزار تماس در لحظه توسط کارشناسان واحد دریافت این مرکز پاسخ‌گویی شده و ۱۲ هزار و ۷۶۰ درخواست مردمی نیز ثبت شده و جهت پاسخ‌گویی به حوزه‌های مربوط در معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری ارجاع داده شده است که ۶۴ درصد از این نوع درخواست‌ها به نتیجه رسیده و مشکلات شهروندان حل شده است.
 
رمضانی فرخد با اشاره به اینکه تنها دو درصد از درخواست‌های شهروندان در فروردین ماه ۹۹ به علت نبود بودجه و اعتبار یا نداشتن طرح و برنامه انجام نشده است و ۲۳ درصد از درخواست‌ها نیز به علت اینکه مربوط به سایر ارگان‌ها بوده، امکان اجرا توسط شهرداری را نداشته است، اضافه کرد: ۱۱ درصد از درخواست‌های شهروندان نیز برای انجام، بازه زمانی از سوی واحد‌های اجرایی شهرداری دریافت نموده‌اند که در زمان مقرر حل مشکل می‌شود.

وی افزود: نظارت بر ساخت‌وسازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، مرمت و روکش آسفالت معابر، رفت‌وروب و نظافت معابر و موقعیت‌های بحرانی مانند آب‌گرفتگی، ۵ موضوع پرتکرار مورد درخواست شهروندان از مدیریت شهری، در تماس با ۱۳۷ طی فروردین ماه سال جاری بوده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->