مدیرکل بازرسی شهرداری مشهد رئیس کارگروه نظارت عمران و حمل و نقل استان‌ها شد اکران دیوارنگاره میدان شهدا مشهد در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی + عکس مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد استانداری: همه دستگاه‌های خدمت‌رسان خراسان‌رضوی در آمادگی کامل باشند استاندار خراسان‌رضوی: هم‌افزایی دستگاه‌ها و مردم به مدیریت بحران منجر می‌شود وزارت بهداشت خبر داد: حفظ آمادگی بیمارستان‌ها برای خدمت‌رسانی وزیر علوم: دانشگاه‌ها ملزم به تامین اسکان استادان هستند پیشرفت ۲۲ درصدی باغ رویش در مشهد | ۳ هکتار فضای سبز تا شهریور ۱۴۰۴ افتتاح خواهد شد مصاحبه داخلی آزمون اعزام فرهنگیان به خارج از کشور لغو شد رئیس شورای عالی استان‌ها: پاسخ اسرائیل را به‌گونه‌ای خواهیم داد که در تاریخ ثبت و ضبط شود عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مهم‌تر از موشک، داشتن این ملت است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: روزی که ملت ایران به پا خیزد، اثری از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: همه ظرفیت‌های شهرداری مشهد برای مقابله با تهدیدات احتمالی فعال شوند قیمت جهانی نفت امروز (دوشنبه، ۲۶ خرداد ۱۴۰۴) اعلام شد | برنت ۷۴ دلار و ۹۴ سنت شد تعطیلی موقت پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی (۲۵ خرداد ۱۴۰۴) ترافیک در جاده‌های خراسان رضوی سنگین و پرحجم است (۲۵ خرداد ۱۴۰۴) برگی از تاریخ مقاومت مشهدی‌ها در برابر هجوم بیگانگان در سال ۹۱۴ خورشیدی | بیگانگان و حسرت عبور از دروازه‌های مشهد شایعه حمله هوایی به سبزوار کذب است فرماندار مشهد: سفر‌های زمینی به مشهد افزایش یافته است | مشکلی بابت اسکان مسافران نداریم بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از فرودگاه بین‌المللی مشهد (۲۵ خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹

  • کد خبر: ۲۶۸۴۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹
سرپرست اداره ارتباطات شهرداری مشهد از برقراری ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در فروردین‌ماه سال جاری، ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ رد و بدل شده است که از این تعداد ۴۴ هزار و ۲۴۸ تماس توسط شهروندان با مرکز ۱۳۷ گرفته شده و ۱۱ هزار و ۹۱۷ ارتباط نیز از سوی کارشناسان پاسخ‌گویی این مرکز با شهروندان جهت ارائه پاسخ درخواست‌های مردمی برقرار شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل تماس‌های برقرار شده میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال گذشته ۳۶ هزار و ۱۲۸ تماس بود که این رقم با افزایش ۵۵ درصدی در سال ۹۹ به ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس رسیده است.

وی گفت: از تماس‌های گرفته شده شهروندان به مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، بیش از ۳۱ هزار تماس در لحظه توسط کارشناسان واحد دریافت این مرکز پاسخ‌گویی شده و ۱۲ هزار و ۷۶۰ درخواست مردمی نیز ثبت شده و جهت پاسخ‌گویی به حوزه‌های مربوط در معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری ارجاع داده شده است که ۶۴ درصد از این نوع درخواست‌ها به نتیجه رسیده و مشکلات شهروندان حل شده است.
 
رمضانی فرخد با اشاره به اینکه تنها دو درصد از درخواست‌های شهروندان در فروردین ماه ۹۹ به علت نبود بودجه و اعتبار یا نداشتن طرح و برنامه انجام نشده است و ۲۳ درصد از درخواست‌ها نیز به علت اینکه مربوط به سایر ارگان‌ها بوده، امکان اجرا توسط شهرداری را نداشته است، اضافه کرد: ۱۱ درصد از درخواست‌های شهروندان نیز برای انجام، بازه زمانی از سوی واحد‌های اجرایی شهرداری دریافت نموده‌اند که در زمان مقرر حل مشکل می‌شود.

وی افزود: نظارت بر ساخت‌وسازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، مرمت و روکش آسفالت معابر، رفت‌وروب و نظافت معابر و موقعیت‌های بحرانی مانند آب‌گرفتگی، ۵ موضوع پرتکرار مورد درخواست شهروندان از مدیریت شهری، در تماس با ۱۳۷ طی فروردین ماه سال جاری بوده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->