صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: اکنون بیش از 300 هزار نفر در این استان مشمول دریافت خدمات مختلف توان‌بخشی هستند.

گروه سلامت و پزشکی شهرآرانیوز | سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار نفر در این استان مشمول دریافت خدمات مختلف توان‌بخشی هستند.


دکتر مسعود فیروزی در حاشیه مراسم معارفه معاون جدید توان‌بخشی بهزیستی خراسان‌رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: توان‌بخشی از مهم‌ترین بخش‌های سازمان بهزیستی است و بهترین، دشوارترین و مهم‌ترین خدمات بهزیستی در این بخش ارائه می‌شود.


سرپرست بهزیستی خراسان‌رضوی که خود نیز دست‌کم ۵سال در معاونت توان‌بخشی این نهاد خدمت کرده است، گفت: اگر معاونت توان‌بخشی را از بهزیستی برداریم، مهم‌ترین خدمات بهزیستی را حذف کرده‌ایم، چون معلولان از هر صنف و گروه اجتماعی که باشند، از این معاونت خدمت می‌گیرند.


وی جمعیت هدف این معاونت را بیش از ۳۰۰ هزار نفر در استان اعلام کرد و گفت: صد‌ها نوع خدمت ریز و درشت در بخش درمان، توان‌بخشی، توانمندسازی، حرفه‌آموزی، نگهداری، مراقبت در منزل، آموزش و توان‌افزایی به معلولان ارائه می‌شود که نشان‌دهنده اهمیت خدمات این بخش و نقش آن در شاکله سازمان بهزیستی است.


شایان ذکر است در این مراسم اسماعیل احمدیان به‌عنوان جانشین معاون توان‌بخشی بهزیستی خراسان‌رضوی معرفی شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.