سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
رئیس سازمان بهزیستی کشور در مشهد بیان کرد:

اولین هتل ویژه معلولان تا ۳ ماه دیگر بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر: ۷۲۰۰۵
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
اولین هتل ویژه معلولان تا ۳ ماه دیگر بهره‌برداری می‌شود
رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به خراسان‌رضوی از طرح‌ها و اقدامات ویژه مددجویان این استان بازدید کرد.

گروه تاریخ و گردشگری شهرآرانیوز | رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از اولین هتل تراز معلولان در کشور از افتتاح این مجموعه اقامتی مجهز و بزرگ در مشهد تا ۳ ماه آینده خبر داد.


دکتر وحید قبادی‌دانا بر تسریع در روند تکمیل و تجهیز این هتل تأکید کرد و گفت: با همکاری معاونت توسعه مدیریت سازمان بهزیستی و تعامل بسیار خوب پیمانکار و خیر محترم، امیدواریم این هتل در ۳ ماه آینده بهره‌برداری شود.


وی ادامه داد: براساس قولی که مسئولان استان خراسان‌رضوی داده‌اند، مشکلات معبر و مسیر تردد معلولان در این مجموعه که اکنون با مشکلاتی مواجه است، به‌زودی و با اجرای طرح تفصیلی شهرداری منطقه ثامن حل خواهد شد.


دکتر قبادی‌دانا گفت: ابتدا نام این مجموعه مهمان‌سرای ارزان‌قیمت برای افراد بی‌بضاعت بود، اما با همکاری و تعامل بسیار خوب خیر گرامی، حاج‌آقای شهسواری، و خانواده ایشان تغییراتی در مجموعه داده شد و شرایط برای تغییر نام آن به هتل تراز معلولان فراهم شد.


وی با اشاره به کار خیر مجموعه که اهل استان یزد و از فعالان بخش تولید است، گفت: کار آقای شهسواری در همه خاورمیانه بی‌نظیر است؛ ایشان هتلی به این خوبی را ساخته و به مددجویان بهزیستی اهدا کرده و مشتاقانه منتظر اقدامات نهایی است تا هرچه زودتر آن را به بهزیستی تحویل دهد.

 

 

اولین هتل ویژه معلولان تا ۳ ماه دیگر بهره‌برداری می‌شود


دکتر قبادی‌دانا گفت: در فرایند ساخت مجموعه، سمن‌های معلولان که مصرف‌کنندگان نهایی این هتل هستند، از کشور و استان به این مجموعه آمدند و نظر‌ها و ایده‌های خود را ارائه کردند تا ساختمان به بهترین وجه ممکن ساخته شود.


وی ادامه داد: همچنین متخصصان مناسب‌سازی استان و کشور هم به مجموعه دعوت شدند تا همه الگو‌ها و استاندارد‌های لازم برای هتل تراز معلولان در آن اجرایی شود.


رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین ضمن تشکر از شهرداری، شورای شهر مشهد و استانداری خراسان‌رضوی گفت: همه مسئولان و مقاماتی که در استان و کشور از این مجموعه پشتیبانی کرده و همراهی خود را با جامعه هدف بهزیستی نشان داده‌اند، قدردانی می‌کنیم.


دکتر قبادی‌دانا گفت: تأمین اعتبار برای تجهیزات داخلی ساختمان از سوی سازمان بهزیستی انجام می‌شود و همه هزینه‌ها از جمله آنچه خیر، حاج‌آقای شهسواری، و سازمان بهزیستی در این مجموعه انجام داده‌اند، به‌صورت شفاف به اطلاع مردم می‌رسد.


وی همچنین گفت: هماهنگی‌هایی انجام شده است تا مسیر تردد و حمل‌ونقل معلولان از پایانه‌های مسافربری مشهد تا هتل نیز مناسب‌سازی شود و ان‌شاءا... معلولان با سربلندی و سرافرازی با خانواده‌هایشان به این مجموعه مشرف شوند و به پابوس آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) که این روز‌ها در جشن میلاد ایشان هستیم، بیایند. مطمئن هستیم که توجهات و عنایات آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) دستگیرمان بوده و این مجموعه با دعای ایشان برپا شده است.

 

اولین هتل ویژه معلولان تا ۳ ماه دیگر بهره‌برداری می‌شود

 


وی تأکید کرد: این هتل می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها و دیگر مجموعه‌های اقامتی معلولان شود تا در سایر هتل‌ها و مهمان‌سرا‌های این گروه از شهروندان نیز ملاک‌ها و استاندارد‌های مناسب‌سازی را به این شکل طراحی کنند.


دکتر قبادی‌دانا از مهندسان، طراحان و معمارانی که در طراحی این مجموعه با خیر پروژه همکاری کرده‌اند نیز تشکر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->