اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

بازگشت احتمالی ۲ لژیونر به استقلال| حسینی و نادری در انتظار تایید فرهاد مجیدی؟

  • کد خبر: ۱۰۷۱۶۳
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
  • ۳
بازگشت احتمالی ۲ لژیونر به استقلال| حسینی و نادری در انتظار تایید فرهاد مجیدی؟
احتمالا دو بازیکن سابق استقلال که در خارج از کشور بازی می‌کنند دوباره پیراهن آبی به تن کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تعطیلات لیگ برتر فرصت خوبی برای تیم‌ها بود که از حالا به فکر تقویت خود برای فصل آینده باشند. تیم استقلال بدون شک تمام تمرکزش را برای ۶ بازی باقیمانده لیگ برتر گذاشته است تا پس از ۹ فصل به مقام قهرمانی برسد. شاگردان فرهاد مجیدی با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارند و شانس اول قهرمانی هستند.

کنار رفتن از جام حذفی و تعطیلات لیگ فرصت خوبی برای کادرفنی این تیم بود تا به فکر فصل آینده هم باشند. چند گزینه داخلی مدنظر استقلال قرار دارد، اما به مجیدی توصیه شده است که دو بازیکن لژیونر را نیز مدنظر قرار دهد. یکی از این بازیکنان سیدمجید حسینی، مدافع لژیونر ایرانی است که در لیگ ترکیه بازی می‌کند. حسینی علاوه بر قد و قامتی که دارد در تیمش بازیکن فیکس است و تنها به دلیل دوری از حاشیه‌ها و عدم حضور در رسانه‌ها، کمتر از او اسمی به زبان می‌آید.

حسینی چند سالی در استقلال بازی کرد و سپس از این تیم به لیگ ترکیه رفت. این بازیکن در شرایطی در لیست کادرفنی استقلال قرار می‌گیرد که محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی را در اختیار نداشته باشد.

محمد نادری دیگر بازیکن لژیونر ایرانی است که در لیگ ترکیه بازی می‌کند و فصل گذشته را در استقلال سپری کرد. بازیکن پیشین پرسپولیس قصد دارد فصل آینده از تیم ترکیه‌ای جدا شود و به استقلال بیاید. مجیدی از شخصیت نادری بار‌ها تعریف کرده و دوست دارد چنین بازیکنی را در اختیار داشته باشد، اما با توجه به حضور جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی هنوز تکلیف جذب این بازیکن مشخص نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجتبی هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
2
2
این اسامی فقط برای برهم زدن تمرکز بازیکنان استقلال هست وگرنه حسینی فیکس تیمش هست و بعید میدونم برگرد ایران.در پست دفاع چپ هم استقلال با وجود دو بازیکن جوان و آماده (سلمانی و جلالی)تا چند سال گارنتی هست و نیازی به دفاع چپ نداره
محمدرضا حبیبی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
4
3
جفتشون عالی
اگر پژمان منتظری و امید ابراهیمی هم برمیگشتن عالی میشد
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
1
6
انشاالله که هردو بیان یا حداقل مجید حسینی بیاد انشاالله.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->