محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران
سرخط خبرها

لحظه شماری گل محمدی برای بازگشت ترابی و امیری به ترکیب پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۰۷۷۷۷
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
لحظه شماری گل محمدی برای بازگشت ترابی و امیری به ترکیب پرسپولیس
درحالی که پرسپولیس از وجود امید عالیشاه در بازی با ذوب آهن محروم است، اما مهدی ترابی می‌تواند دوباره به ترکیب این تیم بازگردد. وحیدی امیری نیز دروضعیت بازگشت به ترکیب قرار گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با محرومیت مهدی ترابی از بازی با پیکان و البته در نظر گرفتن تداوم غیبت وحید امیری در ترکیب سرخ‌ها، عنصر خلاقیت و تعیین کنندگی در تیم یحیی به حداقل ممکن برسد، اما باز این امید وجود داشت که با حضور عالیشاه بخشی از این خلأ پر شود که همین‌گونه هم شد. عالیشاه پاس گل اول را مقابل پیکان داد، اما اخراجش دوباره پرسپولیس را در معرض آزمون بزرگی قرار داد و تیم یحیی بدون عنصر خلاق نزدیک به ۷۰ دقیقه مشغول مدیریت نتیجه و برتری‌اش شد.

پرسپولیس برای بازی با ذوب‌آهن دوباره عالیشاه را از دست داده است، اما همچنان امیدوار است که مهدی ترابی را دوباره در ترکیب ببیند و البته احتمال حضور وحید امیری در لیست تیم هم وجود دارد. نکته اینجاست که حتی با بازگشت ترابی به ترکیب احتمالاً یحیی همچنان از دو مهاجم نوک در تیمش استفاده خواهد کرد و احتمال استفاده از پاکدل در کنار تمیروف زیاد است مگر آنکه یحیی بالاخره قید مهاجم ازبک را زده و از عبدی کنار پاکدل استفاده کند.

در چنین شرایطی احتمالاً ترابی تنها تغییر ترکیب اصلی پرسپولیس نسبت به بازی قبل خواهد بود و مهم‌ترین عنصر تیم برای بازی خلاقانه و رسیدن به گل خواهد بود. در عین حال اگر پرسپولیس با دفاع سه نفره در فولادشهر بازی کند و آقایی و رضاییان به خط میانی اضافه شوند، از بین ترابی یا پهلوان یکی باید بیرون بنشیند چرا که مرکز زمین با حضور اسدی و سرلک آرایش داده می‌شود و یکی از این دو نفر باید جلوی آن‌ها بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->