«کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس
سرخط خبرها

احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۲۳۱۶۶
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
  • ۳
احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۳، احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه بوده که طرح مصوب هم دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید نژادحسین در گفتگویی به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته توسط معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در سال گذشته و برنامه‌های سال آینده این حوزه پرداخت و اظهارکرد: از جمله اتفاقات خوبی که سال گذشته شاهد بودیم، می‌توان به بهره‌برداری از پل شهید میرزایی، تعریض پل دهرود به عنوان یک مطالبه ۲۰ ساله مردمی و آغاز حفاری خط ۳ مترو از انتهای بلوار امامت به بلوار امیریه اشاره داشت.

وی با بیان اینکه تا پایان خردادماه هم شاهد بهره‌برداری از تعریض پل سرخس در بلوار شهید باهنر و تقاطع غیرهمسطح شهید هریری خواهیم بود، گفت: علاوه بر این، در فروردین‌ماه، تست گرم خط ۳ هم انجام شد و با تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری، تا پایان شهریورماه و اوایل مهرماه شاهد مسافرگیری در این مسیر خواهیم بود.

نژادحسین در ادامه صحبت‌های خود به صدور مجوز انعقاد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شورای شهر اشاره کرد که براساس این قراردادها، هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه ایستگاه سلامت خط ۲ مترو هم تا ۲۲ بهمن‌ماه بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۳، احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه بوده که طرح مصوب هم دارد و با همکاری شهرداری شهر‌های یاد شده و با حمایت استاندار امیدواریم این پروژه اجرایی شود.

نژادحسین گفت: عمده پروژه‌های اجرا شده در سال ۱۴۰۲ و پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۳، نیاز به تملک نداشته و با تامین اعتبار و پیش رفتن انعقاد قرارداد، در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد و سعی داریم در همین دوره به بهره‌برداری برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
1
با عرض سلام خدمت شهردار محترم مشهد و تمام اشخاصی که در صمتهای مختلف در تمام این پروژه‌ها نقش داشتن . بابت تمام این پروژه‌ها جلسات متعدد و نظرات مختلف و همکاریهای خیلی از دستندرکاران را طلب می‌کرده که از بابت این زحمات قدر دانیم .
تمام این پروژه‌ها مهم هستن ولی بعضی از این پروژه‌ها واقعا معضلی برای مردم بود از جمله پل دهرود که ترافیک‌های چند کیلومتری ایجاد میکرد .معضل دیگری که واقعا برای مردم داره غیر قابل تحمل میشه صدمتری بابا نظر هستش با ترافیک های سنگین می‌خوام بگم بعضی از پروژه‌ها خیلی هم واجب نیستن که در اولویت باشند مثال همین پل غیر هم سطح طرقبه و شاندیز که اگر به ترافیک بخوره اون هم روز جمعه هستش یا کمربند سبز که عوارضی زدیم که اگر تردد کمربند سبز به این بزرگی با اون همه هزینه ای که شده نگاه کنین اگر در ساعت ۱۰۰ تا ماشین تردد کنند شما همون بزرگراه دوم که معروف به خط گاز هستش رو اگر راه اندازی کنین به تمام این تقاط های پنج تن، بلوار طبرسی ، رسالت، جاده کلات، خین عرب و غیره رو میرسن و این همه حجم ترافیک صدمتری حداقل به نصف میرسه . هزینه رو جایی انجام بدین که واقعا کارستونه . به تمام معنا شاهکاره .یا علی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
1
با سلام. از شورای محترم اسلامی مشهد. استدعا دارم یک نظر سنجی بزارن که چقدر این طرح ضروری است وبجای رفاه حال ویلا داران طرقبه و شاندیز هزینه آن را صرف بهبود ترافیک داخل شهر بکنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
1
با سلام تکلیف بزرگراه مشهد گلبهار وقطار شهری گلبهار چی میشه کمی هم به فکر مردم محروم گلبهار باشید خدا قوت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->