کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

وضعیت نامعین «معین عباسیان»| بازیکن مشهدی در لیگ یک؟

  • کد خبر: ۱۲۱۱۰۴
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
وضعیت نامعین «معین عباسیان»| بازیکن مشهدی در لیگ یک؟
کاپیتان مشهدی سابق «هوادار»، امسال هواداری ندارد و از لیگ‌برتر بیست‌ودوم بیرون مانده است.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ لیگ‌برتر بیست‌ودوم در شروعش عجایب کمی ندارد؛ از نقل‌وانتقالات ریزودرشتش تا بیرون‌ماندن برخی ستاره‌هایش که انتظار آن را نداشتند. معین عباسیان، وینگر مشهدی، هم که در لیگ‌برتر بیست‌ویکم یکی از خوب‌های تیمش بود، حالا با وضعیت غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شده و از لیگ‌برتر بیست‌ودوم بیرون مانده است.

او که ابتدای فصل به‌خاطر رضا عنایتی به هوادار پیوست، در میانه‌های راه بازوبند کاپیتانی را به بازو بست تا انگیزه‌هایش برای درخشش در تیم سرمربی همشهری‌اش بیشتر شود. وینگر چپ‌پای فصل قبل هوادار از قضا توانست عملکردی خوب را هم از خود به‌جا بگذارد و نشان داد کاپیتانی برایش خوش‌یمن بوده است. با این همه، بازیکن ۳۳ ساله مشهدی که رفته‌رفته به سال‌های پایانی فوتبالش نزدیک می‌شود، امسال با اتفاقی عجیب و غافل‌گیرکننده روبه‌رو شد. مسئله‌ای که حالا او را با وضعیتی مبهم روبه‌رو کرده است.

فصل خوب، با طعم کاپیتانی

معین عباسیان که فوتبالش را از ابومسلم مشهد آغاز کرده است، در پدیده به اوج بلوغ فنی رسید و چهار فصل خوب را در این تیم سپری کرد. او بعد از جدایی از پدیده مشهد، یک نیم‌فصل خوب در سایپا داشت، اما در چند سال گذشته مسیر خوبی را در پیش نگرفت. او نه در سایپا، نه در پیکان و نه در آلومینیوم نمایش خوبی نداشت و عمدتا با مشکل مصدومیت هم روبه‌رو بود. عباسیان فصل قبل با دعوت رضا عنایتی به تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده هوادار رفت و در این تیم روزبه‌روز بهتر شد. او از میانه‌های راه و با مصدومیت محمد قاضی، بازوبند را به بازو بست و همین عاملی انگیزشی برای درخشش او شد. ۲۵ بازی، یک گل، دو پاس گل و شش پاس منجر به گل آمار نسبتا خوب عباسیان در لیگ‌برتر بیست‌ویکم برای هوادار بود. از همه این‌ها مهم‌تر آنکه عباسیان فصل قبل دوباره احیا شد و توانست در ترکیب تیمش مؤثر باشد.

چوب کوچ عنایتی!

بعد از پایان فصل و با رفتن رضا عنایتی از هوادار، اوضاع برای وینگر مشهدی دگرگون شد. عباسیان که به‌واسطه همشهری‌بودن و بستن بازوبند تیم عنایتی، خیلی‌ها او را در باند عنایتی می‌دانستند، برای تمدید با مشکل مواجه شد. البته عباسیان ابتدا از سوی مالک باشگاه به تمدید قرارداد دعوت شد، اما چندی بعد اطرافیان ساکت الهامی، سرمربی این فصل هوادار، رأی او را برای نگهداشتن کاپیتان فصل قبل زدند. به‌گفته منابع آگاه با این منطق که «عباسیان، داداشی عنایتی است و ممکن است در کار تیم موش بدواند»، ساکت الهامی روی نام این وینگر باتجربه قلم کشید. اتفاقی که درست در آستانه شروع لیگ‌برتر بیست‌ودوم معین عباسیان را در وضعیتی مبهم قرار داد و حالا او بی‌تیم است.

چرا ستاره «هوادار» بی‌هوادار مانده است؟

برخی شنیده‌ها درباره معین عباسیان حاکی از آن است که وینگر مشهدی هنوز برای فصل جدید با تیمی به توافق نرسیده و دلیل اصلی این مسئله هم ظاهرا اختلافاتش با مدیربرنامه‌هایی است که برنامه‌های او را به‌هم ریختند. جالب‌تر آنکه رضا عنایتی هم امسال بی‌تیم مانده است تا کاپیتان همشهری او، معین عباسیان، نتواند امسال به تیم او هم برود. البته از مسجدسلیمان خبر می‌رسد محمدرضا مهاجری، سرمربی مشهدی نفت، بدش نمی‌آید شاگرد سابقش را به آنجا ببرد. ستاره‌ای که در روز‌های سختی مهاجری در مشهد دستگیرش بود و حالا هم می‌تواند نقطه اتکا او باشد.

نفر هفدهم در انتظار چراغ سبز

لیگ‌برتر فوتبال فصل جاری شانزده بازیکن خراسانی را به خود می‌بیند و معین عباسیان بی‌تردید، بالقوه نفر هفدهم این فهرست است. بازیکنی که بعید به‌نظر می‌رسد تا پایان فرصت نقل‌وانتقالات که زمان زیادی هم تا آن‌موقع باقی نمانده است، بیرون از لیگ باقی بماند و همین امروز و فرداست که تیم آینده‌اش را انتخاب کند. شنیده می‌شود عباسیان از تیم‌هایی مانند نفت مسجدسلیمان، گل‌گهر سیرجان، پیکان تهران و ملوان بندرانزلی پیشنهاد‌هایی جدی دارد. البته تمام این زمزمه‌های به خاطر حضور چهره‌های مشهدی در راس باشگاه‌هایی است که از آن‌ها یاد شد و مشخص نیست مقصد بعدی این بازیکن کجاست؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->