حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

عباسیان: در تیم عنایتی راحتم

  • کد خبر: ۹۱۸۳۷
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
عباسیان: در تیم عنایتی راحتم
گفتگو با معین عباسیان، کاپیتان مشهدی تیم فوتبال هوادار تهران که این روز‌ها به فرم ایدئالش برگشته است را در این مطلب می‌خوانید.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هافبک ۳۲ ساله مشهدی حالا با نمایش خوبش برابر پرسپولیس پایتخت بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفته است. بازیکنی که شماره پیراهنش درست برخلاف سنش ۲۳ است. معین عباسیان، کاپیتان این روز‌های تیم فوتبال هوادار، در غیاب محمد قاضی یک مشهدی است که کوبل مشهدی‌های هوادار را تکمیل کرده است؛ از سرمربی و کادرفنی مشهدی تا دانیال کردستانی، هم‌بازی‌اش.

عباسیان که سال‌هاست سرد و گرم لیگ‌برتر فوتبال را چشیده و حالا یکی از باتجربه‌ها و عصای‌دست رضا عنایتی در هوادار است، در گفتگو با شهرآرا، هم به تشریح وضعیت کنونی خودش و تیمش پرداخت و هم در رویارویی با وضعیت اسف‌بار کنونی شهرخودرو، تیم شهرش، آهی کشید و از حسرت‌هایش گفت. او هم از فوتبال تماشاگرپسند بی‌نتیجه گله کرد و هم با انتقاد از وضعیت فوتبال مشهد، قصه غصه‌هایش برای تیم شهرش را بازگو کرد.

از شرایط متفاوت خودت و تیمت شروع کنیم. معین عباسیان در فرم خوبی است و هوادار در جدول موقعیت خوبی ندارد.

واقعیت این است که به‌نظر من ما با قرعه بدی روبه‌رو شدیم. بازی‌های خیلی سنگینی را در همین اولین فصل لیگ‌برتری‌شدن هوادار تجربه کردیم. با این‌همه، من فکر می‌کنم تیم ما خیلی تماشاگرپسند بازی می‌کند، ولی نتیجه نمی‌گیرد.

و این خوب است؟!

نه اصلا. فایده ندارد. شما باید نتیجه بگیرید، وگرنه هرچقدر هم خوب بازی کنید، دست‌آخر ره به جایی نمی‌برید. اصلا مسخره است.

تیم توانسته است خودش را با لیگ‌برتر وفق دهد؟

به‌هرحال تیمی که از لیگ‌یک به لیگ‌برتر می‌آید، خیلی از بازیکنانش لیگ‌یکی هستند و باید رفته‌رفته خودشان را با شرایط وفق دهند. به‌نظر من ما روزبه‌روز بهتر می‌شویم و بازیکنان با مسئولیت‌پذیری بیشتری در میدان بازی می‌کنند.

ولی خودت شرایط خوبی داری و به‌نظر به روز‌های خوبت برگشته‌ای.

خداراشکر. ولی مهم‌تر از من، موفقیت تیم است. اگر تیم خوب نتیجه بگیرد، معین عباسیان هم بیشتر دیده می‌شود. همه تلاشم این است که در اختیار تیم باشم.

بستن بازوبند هم در عملکردت تأثیرگذار بوده است؟

به‌هرحال وقتی بازوبند می‌بندی مسئولیتت بیشتر می‌شود. البته کاپیتان و بزرگ تیم ما محمد قاضی است، اما در نبود او من جسارت کرده‌ام و بازوبند می‌بندم. بستن بازوبند باعث می‌شود کار آدم در زمین بیشتر شود.

تیمتان از حیث امکانات عیار لیگ‌برتری دارد؟

هر تیمی از لیگ‌یک به لیگ‌برتر می‌آید، باید از حیث سخت‌افزاری و امکانات شرایطش کاملا تغییر کند. شرایط تیم ما هم نسبت به لیگ‌یک کامل تغییر کرده است، اما برای رسیدن به اندازه‌های لیگ‌برتر باید فرایندی زمانی بگذرد و رفته‌رفته آن ساختار لیگ‌برتری شکل بگیرد.

چشم‌انداز و نگاه بازیکنان و کادرفنی برای جایگاه هوادار در لیگ‌برتر بیست‌ویکم چیست؟

استراتژی آقارضا و باشگاه قطعا پایین جدول نیست و واقعیت آن است که جایگاه ما هم آنجا نیست. ما باید در وسط‌های جدول روبه‌بالا باشیم، نه اینکه بخواهیم به سقوط و این حرف‌ها فکر کنیم. من مطمئنم اگر بدشانسی‌ها دست از سر تیم ما بردارد، ما در جدول بالا می‌آییم.

برویم سراغ بحث دوممان. می‌خواهم خبری را به تو بگویم و واکنشت را بدانم: «تیم شهرت در انتهای جدول لیگ‌برتر است.»

واقعا دلم می‌سوزد. غصه می‌خورم. من از «ب» بسم‌ا... با این تیم بودم، از همان لیگ دسته‌یک. امثال من بی‌پولی‌های این تیم را تحمل کرده و بالاوپایینش را دیده‌ایم و الان که می‌بینیم تیم به چنین وضعیتی افتاده است، حسرت می‌خوریم. متأسفانه در مشهد تا وقتی یک‌چیزی را نداریم، دنبالش هستیم، اما وقتی آن را داریم، دیگر قدرش را نمی‌دانیم.

خبر داری در شهرخودرو چه می‌گذرد؟

من نمی‌دانم در مشهد چه خبر است، اما می‌دانم حق مردم مشهد نیست که تیم شهرشان چنین شرایطی داشته باشد. نمی‌دانم چرا این اتفاقات فقط در مشهد می‌افتد. من می‌گویم قضیه هرچه هست، باید به فکر مردم مشهد و ورزش این شهر بود و جلو اتفاقات بدتر را گرفت.

امسال خیلی از بازیکنان مشهدی از شهرخودرو جدا شدند. درست مثل خودت که چند سال پیش رفتی.

همه فراری شدند. من فوتبالم را مدیون شهرم هستم، اما اتفاقاتی در مشهد می‌افتد که بازیکنان مشهدی فرار می‌کنند و این اصلا خوب نیست. همیشه گفته‌ام در مشهد مرغ همسایه غاز است.

و فکر می‌کنی باید چه کرد؟‌

نمی‌دانم. فقط امیدوارم مسئولان استان پیش از آنکه دیر شود، فکری به حال نماینده مشهد در لیگ‌برتر فوتبال بکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->