بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از محله مهر و مادر مشهد بازدید کرد

  • کد خبر: ۱۲۷۵۹۶
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از محله مهر و مادر مشهد بازدید کرد
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: قطعا مشکلات حاشیه شهر مشهد به خصوص محله مهر و مادر نیاز به اعتبارات دولتی دارد، اما آن چیزی که مهم‌تر از تامین اعتبارات است، یک برنامه مدون و مدیریت جدی است تا از امکانات موجود بهترین استفاده صورت بگیرد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز؛ نصرالله پژمانفر در گفت و گو با شهرآرانیوز در حاشیه بازدید از محله مهر و مادر با اشاره به مشکلات این منطقه اظهار کرد: زیرساخت‌های تفریحی و ورزشی در این منطقه محدود است. فضای پارکی که ایجاد شده نیاز به توسعه دارد و باید امکانات زیرساختی برای مردم در این منطقه فراهم شود.

وی افزود: برای ایجاد یک فضای تفریحی در این منطقه زحمات زیادی کشیده و برای آن هزینه شده است، اما خانواده‌ها خود را از حضور در این پارک محروم می‌کنند. مشکل این مسئله اعتباری نیست و نیاز به مدیریت دارد که باید از تمام دستگاه‌ها استفاده شود. قطعا وزارت کشور، استانداری و فرمانداری در این حوزه مسئولیت دارند. همچنین شهرداری مشهد، بنیاد مسکن و آموزش و پرورش باید مسائل موجود در این منطقه را نیز بررسی کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: یکی از مشکلات جدی محله مهر و مادر امنیت است که باید ظرفیت و هماهنگی میان بسیج، شهرداری و نیروی انتظامی ایجاد شود تا حضور مردم در این فضا پرشورتر و پررنگ‌تر شود. قطعا با حضور مردم، فضای ناامن این منطقه برای جریان‌های ناامن‌ساز از بین خواهد رفت. هر چه مناطق ما امن‌تر باشد، جریاناتی که مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کنند ماندگاری کمتری خواهند داشت و از منطقه بیرون خواهند رفت.

پژمانفر با اشاره به گلایه‌های مردم در خصوص بازرسی محدود و اندک از کسبه و بازاری‌های این محله خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید به کمک مردم مسائل را پیش ببریم. قطعا هرجا خلل و کوتاهی باشد این‌ها را صورت جلسه کرده و دستگاه‌ها را موظف می‌کنیم تا در این منطقه حضور یابند و بابت مشکلات پاسخگو باشند.

وی در خصوص اعتبارات در نظر گرفته شده برای حل مشکلات این منطقه عنوان کرد: مطابق مصوبه شورای شهر مشهد برای هر محله تقریبا ۱۰ میلیارد تومان پیش‌ببینی شده که رقم خوب و قابل توجهی برای حل مشکلات محسوب می‌شود تا بتوانند اقدامات ابتدایی در جهت توسعه فضا‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی فراهم کنند.

پژمانفر با اشاره به اینکه حل مشکلات این منطقه نیاز به اقدامات گسترده دارد، ادامه داد: در حال حاضر مسیر ورودی به محله مهر و مادر که از خیابان خواجه ربیع وارد می‌شود، بسیار تنگ و باریک است و تردد ۲ ماشین به زحمت انجام می‌شود. قطعا خیابان ورودی به این محله باید تعریض شود. با توجه به جمعیتی که در منطقه مهر و مادر وجود دارد، باید اقداماتی در این موضوع صورت بگیرد؛ بنابراین اقدامات کوتاه، میان و بلند مدتی را باید داشته باشیم و آن را به کمک مردم جلو ببریم.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا در این موضوع نیاز به اعتبارات دولتی خواهیم داشت، اما آن چیزی که مهم‌تر از تامین اعتبارات است، یک برنامه مدون و مدیریت جدی است تا از امکانات موجود بهترین استفاده صورت بگیرد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->