سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد
سرخط خبرها

۱۷ ایستگاه دوچرخه اشتراکی بایدو در حاشیه شهر ایجاد می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۶۵۱۰
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
۱۷ ایستگاه دوچرخه اشتراکی بایدو در حاشیه شهر ایجاد می‌شود
رئیس کمیسیون ویژه حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از سیاست توسعه و گسترش خدمات شهرداری مشهد در حاشیه شهر مشهد، با محوریت حمل و نقل پاک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم علیزاده، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های شورای ششم، حمل‌ونقل کرامت‌محور در شهر مشهد و استفاده از حمل نقل پاک و انسان‌محور است، اظهارکرد: به همین جهت توسعه و ارتقاء سطح خدمات شهرداری در حاشیه شهر، سیاست قاطع شورای ششم بوده و لذا مقرر شد که توسعه سامانه هوشمند دوچرخه‌های اشتراکی در این مرحله به حاشیه شهر نیز اختصاص یابد.
علیزاده افزود: در حال حاضر سامانه هوشمند دوچرخه‌های اشتراکی سطح شهر در ۱۲۴ ایستگاه و با ۷۰۰ دستگاه دوچرخه در اختیار شهروندان قرار گرفته است که از این تعداد ۷ ایستگاه در پارک ویژه بانوان جانمایی و مابقی نیز با محوریت هم‌پوشانی حمل‌ونقل عمومی در ایستگاه‌ها قرار داده شده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه به پراکندگی و گسترش دسترسی عموم مردم به این خدمت اشاره کرد و گفت: در دور قبل تعداد ۵۶ ایستگاه به بهره برداری رسیده بود که با همت همکاران شرکت تات، شاهد افزایش روزافزون این خدمات در مناطق ۱۳ گانه شهری بوده‌ایم و با نگاه ویژه مدیریت شهری به حمل‌ونقل پاک و کرامت‌محور در حاشیه شهر، در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری ۱۷ ایستگاه در اتصال با مناطق کم‌برخوردار حاشیه‌ای خواهیم بود، که زیر ساخت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
علیزاده در خصوص نحوه جانمایی و استفاده از دوچرخه در ایستگاه‌ها نیز گفت: در جانمایی این ایستگاه‌ها نیز نگاه کارشناسی حمل‌و‌نقلی مد نظر بوده و دوچرخه‌ها نیز همانند سایر ایستگاه‌ها به صورت مکمل ناوگان حمل‌ونقل عمومی عمل خواهد کرد.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: تمامی خدمات مدیریت شهری در دوره ششم، باید به سمت توازن مناطق شهری سوق یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->