رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

آب منچستر قطع شد + فیلم و جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۶۳۳۷
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
آب منچستر قطع شد + فیلم و جزئیات
ترکیدگی خط لوله آب اصلی منچستر باعث بسته شدن یکی از جاده‌ها‌ی اصلی در جنوب منچستر و قطعی آب گسترده هزاران خانوار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ترکیدگی خط لوله آب اصلی منچستر باعث بسته شدن یکی از جاده ها‌ی اصلی در جنوب منچستر و قطعی آب گسترده هزاران خانوار شد.

البته گفته شده ممکن است با افزایش مصرف، قطعی آب چندین ساعت تداوم داشته باشد.

شرکت آب «یونایتد یوتیلتیتس» که روزانه ۱.۸ میلیارد لیتر آب را به بیش از چند میلیون خانه و کسب‌وکار در شمال غرب بریتانیا تحویل می‌دهد و همچنین تمام فاضلاب‌های منطقه‌ی مذکور را تصفیه می‌کند، پس از این حادثه در محل حاضر و مشغول به ترمیم شد.

همچنین از رانندگان نیز خواسته شده که یک مسیر انحرافی را برای داخل منچستر و اطراف آن دنبال کنند. به علاوه گفته شده در زمان اوج مصرف، تأخیر در روند آب رسانی محتمل است. قطعی آب در بیشترین زمان خود ۱۷ ساعت طول کشید که مشکلات بهداشتی بسیاری را ایجاد و تشدید کرد.

وبگاه رسمی یونایتد یوتیلتیتس، نیز حادثه مذکور را تأیید و اعلام کرد: «ما ناوگانی از تانکر‌های آب خود را در حال حاضر در منطقه داریم که به مشتریان کمک می‌کنند. ما قادر خواهیم بود برای کمک به منطقه، آب را از سایر بخش‌های شبکه وارد کنیم.»

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->