کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

واکنش حمیدوای مالک باشگاه شهرخودرو به احتمال حضور گل‌ محمدی در پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۴۴۵۷
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
واکنش حمیدوای مالک باشگاه شهرخودرو به احتمال حضور گل‌ محمدی در پرسپولیس
مالک باشگاه شهرخودرو در پاسخ به اینکه یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس میشود یا خیر گفت: از خود یحیی بپرسید شاید او دوست نداشته باشد به پرسپولیس برود.

به گزارش شهرآرانیوز، با جدایی قطعی گابریل کالدرون از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس مسئولان این باشگاه به دنبال توافق با گزینه های جانشینی مرد آرژانتینی است.

از یحیی گل‌محمدی به عنوان یکی از مربیان جانشین کالدرون یاد می شود و گفته می شود مذاکراتی بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است. هرچند گل محمدی با باشگاه شهرخودرو قرارداد دارد و اصلی ترین مانع حضورش در پرسپولیس هم گرفتن رضایت از مدیران این باشگاه است.

در همین ارتباط شب گذشته جلسه ای برگزار شد تا پرسپولیسی ها زمینه حضور گل محمدی را در این تیم فراهم کنند. امروز هم جلسه بین مدیران پرسپولیس و شهرخودرو ادامه خواهد داشت و احتمالا یحیی گل محمدی هم در این نشست حضور داشته باشد.

حمیدوای در پاسخ به این سئوال که آیا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس می شود؟ گفت: این را باید از خود یحیی گل محمدی بپرسید!

حمیدوای که تاکید داشت در جلسه است و امکان صحبت کردن ندارد، در خصوص اینکه پرسپولیس با باشگاه شهرخودرو برای گل محمدی مذاکره کرده است، گفت: همانطور که گفتم باید از خود گل محمدی سئوال کنید. شاید ایشان خودش دوست نداشته باشد به پرسپولیس برود!

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->