نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نگرانی هواداران از وضعیت تیم شهرخودرو در فاصله ۱۰ روز تا پلی‌آف آسیایی

  • کد خبر: ۱۴۲۶۰
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
نگرانی هواداران از وضعیت تیم شهرخودرو در فاصله ۱۰ روز تا پلی‌آف آسیایی
از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که از گل‌محمدی برنامه‌هایش برای تیم ملی را خواسته‌اند و از سویی فرهاد حمیداوی هم با انجام مصاحبه‌هایی، چون «گل‌محمدی را فقط به تیم ملی می‌دهیم» بر افزایش احتمال این انتصاب می‌افزاید.
مرتضی اخوان - فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال داخلی درست مثل هوای نا بسامان این روز‌های آسمان ایران سرد است. در حالی که انتظار می‌رفت با فرصت تعطیلات لیگ برتر و آغاز نقل و انتقالات نیم‌فصل بمب‌های زیادی بترکند و تیم‌ها با خرید‌های جدیدشان چشم هواداران حریف را کور کنند، گویی بازار خرید و فروش ستارگان مستطیل سبز در لیگ داخلی منجمد شده و یخ بسته است. در این بین، تیم فوتبال شهرخودرو، نماینده مشهد، که امسال برای اولین بار در تاریخ فوتبال این شهر توانسته است به پلی‌آف آسیا برسد و از هر زمانی به تجربه اتمسفر لیگ قهرمانان نزدیک‌تر است، شرایط پرابهامی دارد، تیمی که انتظار می‌رفت با ثبات مدیریتی و نتایج خوبی که در یک سال و نیم اخیر گرفته است در مسیر رستگاری قرار داشته باشد، حالا یکباره نه‌تن‌ها در لیگ برتر جایگاه بالانشینی‌اش در میان بزرگان فوتبال ایران را از دست داده بلکه در نقل و انتقالات هم سردرگم و پرابهام ظاهر شده است. ابهام‌های زیادی در جذب بازیکنان جدیدی که به مشهد آمدند وجود دارد و از طرفی، در آستانه پلی‌آف آسیایی حکایت آن‌هایی که از جمع عنابی‌ها جدا شده‌اند یا می‌خواهند جدا شوند بحث‌برانگیز است. هواداران شهرخودرو این روز‌ها نگران وضعیت سرمربی تیمشان هم هستند که ظاهرا فدراسیون از او برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال برنامه خواسته است.

بومی‌های تأثیرگذاری که رفتند!
با شروع نقل و انتقالات زمستانی کمتر کسی فکرش را می‌کرد ۳ بازیکن بومی شهرخودرو از این تیم جدا شوند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که هنوز فشار اهالی فوتبال استان بر کادر فنی و مدیران باشگاه شهرخودرو مبنی بر به‌کارگیری استعداد‌ها و بازیکنان بومی پابرجاست. یونس شاکری، سینا زامهران و رضا صدری ۳ بازیکن خراسانی‌ای هستند که از این تیم جدا شدند. در این میان، اگر از رضا صدری و سینا زامهران که جوانان مشهدی و آینده‌دار فوتبال این شهرند، ولی در نیم‌فصل اول بازی چندانی به آن‌ها نرسید بگذریم، از کنار نام یونس شاکری نمی‌توان گذشت. او با ۳ گل زده و یک پاس گل بهترین بازیکن شهرخودرو در نیم‌فصل اول محسوب می‌شد و سال گذشته هم ۱۰ گل برای تیمش زد و بازیکن تأثیرگذار یحیی به شمار می‌رفت. اینکه چرا یکباره شاکری راهی گل‌گهر شد و مدیران باشگاه تلاشی برای حفظ او نکردند علامت سؤال بزرگی است.

خرید‌های سؤال‌برانگیز
شهرخودرو تاکنون سرلک، جعفری و سیف‌اللهی را جذب کرده است. اگر از جعفری که به جای محمدی‌مهر به خدمت گرفته شده است بگذریم، ۲ خرید دیگر خرید‌های چندان کارآمدی به حساب نمی‌آیند. میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی در شرایطی به مشهد آمد که علی نبی‌زاده، جوان مشهدی تیم، در نیم‌فصل اول اکثرا فیکس تیم بود و عملکرد قابل قبولی هم از خود به نمایش گذاشت. با وجود این، زمزمه‌های اینکه گل‌محمدی می‌خواهد او را هم از تیم کنار بگذارد وجود دارد! یا روح‌ا... سیف‌اللهی که وینگر است و در پست قاسمی‌نژاد و سعید صادقی جذب شده است. این بازیکنان دست‌کم از بهترین‌های تیم بودند و خرید سیف‌اللهی نیمکت‌نشین در فولاد، در پست آن‌ها ابهام‌برانگیز است. شهرخودرو در حالی دست به این خرید‌های چشم‌بسته زده است که به اعتقاد تمامی کارشناسان تیم به‌شدت از نبود یک مهاجم شش‌دانگ و تمام‌کننده در ترکیب خود رنج می‌برد، تیمی که حالا با رفتن شاکری و روح‌ا... باقری فقط حسین مهربان را در اختیار دارد و به نظر می‌آید نه‌تن‌ها در پلی‌آف آسیایی در امر گل‌زنی دچار مشکل خواهد بود بلکه با این شرایط، در ادامه لیگ برتر هم فروغ چندانی در این باره نخواهد داشت. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که شهرخودروی‌ها به دنبال جذب یک مهاجم خارجی‌اند، اما باید این نکته را متذکر شد که در فاصله ۱۰ روز مانده به بازی آسیایی تیم، آیا این بازیکن می‌تواند به‌سرعت با تیم هماهنگ شود.

وسوسه نیمکت ملی
این روز‌ها هر لحظه اتفاقات جدیدی به وقوع می‌پیوندد که احتمال حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تیم ملی فوتبال را قوت می‌بخشد، سلسله اتفاقاتی که می‌تواند طومار شهرخودرو را در آستانه بازی آسیایی در هم بپیچد! وسوسه نشستن روی نیمکت تیم ملی وسوسه کمی نیست. از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که از گل‌محمدی برنامه‌هایش برای تیم ملی را خواسته‌اند و از سویی فرهاد حمیداوی هم با انجام مصاحبه‌هایی، چون «گل‌محمدی را فقط به تیم ملی می‌دهیم» بر افزایش احتمال این انتصاب می‌افزاید. این در شرایطی است که شهرخودرو ۱۰ روز دیگر باید نبردی آسیایی داشته باشد و اگر در این فاصله گل‌محمدی از روی نیمکت عنابی‌ها به نیمکت تیم ملی کوچ نکند، دست‌کم تمرکزش برای هدایت تیمی که هم ستارگانش را از دست می‌دهد و هم آینده‌ای در آن ندارد از بین خواهد رفت.

مورد عجیب سروش رفیعی
یکی از ستاره‌های شهرخودرو که ابتدای فصل با سر و صدای زیادی از پرسپولیس به مشهد آمد سروش رفیعی بود، بازیکنی که گابریل کالدرون با توجه به ترافیک ارتش سرخ پایتخت در پُست رفیعی، او را در لیست خروج گذاشت و مدیران شهرخودرو از این فرصت برای تقویت تیمشان بهره بردند. با وجود این، سروش رفیعی بعد از یک نیم‌فصل و عملکردی که نه خوب بود و نه خیلی بد، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. شاید همین حالا که این مطلب را می‌خوانید عملیات انتقال رفیعی به فولاد به پایان رسیده و ستاره پرسپولیسی شهرخودرو در اهواز باشد! از دست دادن رفیعی در شرایطی اتفاق می‌افتد که آخرین فرصت نقل و انتقالات زمستانی همین دوشنبه‌شب است و با توجه به فاصله کم تا بازی آسیایی، خالی کردن تیم از بازیکنان باتجربه می‌تواند به ضرر مشهدی‌ها تمام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->