استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک
سرخط خبرها

قلعه نویی به دنبال بازیکن سالاری

  • کد خبر: ۱۵۵۸۳۷
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
قلعه نویی به دنبال بازیکن سالاری
امیرقلعه نویی، سرمربی تیم ملی نه تنها با واژه بازیکن سالاری مشکلی ندارد بلکه بازیکنان سالار را برای یک تیم موهبت می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امیر قلعه نویی چند روزی است که تمرینات تیم ملی را آغاز کرده و قصد دارد تیم ملی را با آمادگی به رقابت با روسیه و کنیا بفرستد. این دو حریف تدارکاتی اولین محک‌های سرمربی تیم ملی در راه آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود.

قلعه نویی درشرایطی تیم ملی را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های سال آتی در قطر آماده می‌کند که پیش از حضورش در تیم ملی بار‌ها گفته شد که او با ستاره‌های فوتبال ایران همیشه سرناسازگاری می‌گذارد و با این دست بازیکنان مشکلاتی داشته است.

قلعه نویی، اما برای خودش استدلال‌هایی دارد. او وقتی با این سوال مواجه می‌شود که این بار قصد دارد با بازیکن سالاری چه طور برخورد کند، این پاسخ جالب را می‌دهد:

اتفاقا بازیکن سالاری خوب است. همه بازیکنان باید سالار باشند و بازیکنی که سالار است به درد یک تیم می‌خورد. مشکل من بازیکن محوری است که باید از آن دوری کنیم وگرنه بازیکن سالار به کار هر تیمی می‌آید و من از داشتن چنین بازیکنانی استقبال می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->