بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

میدان‌های کوچک به چهارراه تبدیل شود

  • کد خبر: ۱۸۴۰
  • ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
میدان‌های کوچک به چهارراه تبدیل شود
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

سازمان ترافیک
0935000785 هر‌سال در فصل تابستان مردم شهر با این ترافیک سرسام‌آور، پریشان و پرخاشگر می‌شوند. اشکال از مسئولان یک شهر بزرگ است که در سال‌های گذشته، فکری برای ترافیک سال‌های اخیر نکرده‌اند. در مشهد کمبود پارکینگ داریم.
شهروند: خیابان گلشن در بولوار هفت تیر چرا از وسط کوچه یک‌طرفه شده است؟ به دنبال این تصمیم ترافیک شدیدی در محل ایجاد شده است.
شهروند: متأسفانه دلیل بیشتر ترافیک های سنگین و خسته کننده شهر وجود فلکه های کوچک با چندین چراغ است که با قرمز شدن یک قسمت تعداد زیادی وسیله نقلیه مانع عبور بقیه می شوند، از جمله در میدان دانشجو که هرشب روی پل دانشجو مملو از ماشین است. حالا اگر قرار باشد بیماری به بیمارستان برود یا ماشین آتش نشانی از این مسیر عبور کند، چه مصیبتی پیش خواهد آمد؟ لطفا این گونه میدان های بی مصرف را به چهارراه تبدیل کنید.


بازار
شهروند: چرا شکر کمیاب و گران است. چرا با مافیای شکر برخورد نمی‌شود؟


صدا و سیما
0915000247 بعد از توهین‌های شدید به کارگرها و پست و دون‌پایه خواندن آن‌ها در برخی جراید، حالا در برنامه زنده شبکه پویا، «مل‌مل» ضمن توهین لفظی و بصری، حتی بی‌کیفیتی خودروها را هم عملا به گردن کارگرها می‌اندازد و به طور غیرمستقیم به کارگر اضافه در صنعت اشاره می‌کند. حال آنکه مجموع دریافتی کل پرسنل کارگری 2 خودروساز کلان ما کمتر از پاداش چند‌عضو هیئت‌مدیره است.


شهرستان
شهروند: باز تابستان شد و در خین عرب، روستای فریزی به‌جای آب، هوا از لوله‌ها بیرون می‌آید. این همه در حالی است که اعلام کرده‌اند قطعی آب نداریم.


اتوبوس رانی
0915000284 خدمات و تسهیلات اتوبوس‌های شرکت اتوبوس‌رانی مطلوب نیست. ولی همواره باید شاهد افزایش بهای بلیت باشیم. چه کسی باید در این مورد پاسخ‌گو باشد؟
شهروند: از سازمان اتوبوس رانی خواهش می کنم برای خط 210 که از میدان بیت المقدس به سمت پایانه گردشگری تردد می کند فکری بکنند. علاوه بر اینکه اتوبوس های این خط با فاصله 20 دقیقه و حتی بیشتر تردد می کنند، ناوگان آن ها هم بسیار فرسوده و خراب است.

0938000651 چرا اتوبوس‌رانی از مسیرهای دور مانند پایانه وکیل‌آباد و پایانه الهیه به سمت حرم اتوبوس دارد ولی از خواجه‌ربیع که مسیرش به حرم نزدیک‌تر است، به صورت مستقیم به حرم مطهر اتوبوسی وجود ندارد. لطفا برای رفاه حال زائران و مجاوران و همچنین زیارت آسان و راحت، خط 50 را به پایانه خواجه‌ربیع انتقال دهید.


شهرداری
0915000568 هاشمیه 45 را مانند دیگرکوچه‌های هاشمیه چند روز قبل آسفالت کردند که از این بابت از شهرداری متشکریم، اما با کمال تأسف روز پس از آسفالت در نبش چهارراه دوم این کوچه، از طرف شرکت آب و فاضلاب آمدند و آسفالت را شکافتند و به شکلی نازیبا آن را به صورت گودالی از سنگ رها کردند و رفتند! نگذاشتند عرق آسفالت جدید خشک شود! به‌هر‌حال، کام ساکنان کوچه، هنوز شیرین نشده، تلخ شد!
0913000677 لطفا خیابان تعبدی و فرعی‌ها و حر عاملی 5 و حسین‌باشی 21 و 23 و ابوالخیر 5 و7 و2 را آسفالت کنید.
شهروند: از شهرداری تقاضا می‌کنم روند صدور پروانه را تغییر و مراحل صدور را کاهش دهد تا مردم به ساخت خانه‌های وکالتی روی نیاورند.
شهروند: لطفا ساعت کاری مراکز بازیافت افزایش یابد.
شهروند: شهرداری فکری به حال پیاده‌روهای حاشیه بولوار دستغیب در حدفاصل دستغیب ٢٤ و ٢٨ بکند. متأسفانه تعداد بالای تعمیرگاه در این مکان و تعمیرات خودروها در بیرون مغازه و داخل پیاده‌‌رو باعث مسدودسازی و عبور و مرور سخت عابران شده است.
شهروند: شهرداری فکری به حال پل‌های عابر پیاده با طراحی نامناسب و تابلوهای تبلیغاتی بزرگ بکند. متأسفانه با طراحی موجود، امنیت شهروندان به شدت تحت‌الشعاع قرار گرفته است. تابلوهای تبلیغاتی باید کوچک‌تر شود.
شهروند: بهتر است در پارک های بانوان مانند پارک حجاب و بوستان ریحان -که فضای کافی دارد- ساعاتی را به بانوان دوچرخه سوار اختصاص دهند، یا اینکه شهرداری مکان های بهتری را به دوچرخه سواری بانوان اختصاص دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->