استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک
سرخط خبرها

100سال پایم را در خانه ترامپ نمی‌گذارم

  • کد خبر: ۱۸۶۰
  • ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
100سال پایم را در خانه ترامپ نمی‌گذارم
روایت منصور بهرامی از مسابقه تنیس در خانه رئیس‌جمهور آمریکا

منصور بهرامی، تنیسور ایرانی‌الاصل مقیم فرانسه که در سال‌های اخیر در تنیس نمایشی شرکت می‌کند و شهرت زیادی هم در دنیای تنیس پیدا کرده، در شصت‌وسه‌سالگی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. او که در میان اسطوره‌های تنیس دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد و مورد تمجید آن‌ها هم قرار گرفته است، درباره ناکامی دوباره ایران در جام دیویس و سقوط این تیم صحبت کرد و همچنین خاطره جالبی از بازی‌کردن تنیس در خانه دونالد ترامپ را تعریف کرد.

 

در ایران برای تنیس کاری نمی‌کنند
بله 6بر0 و 6بر1 به بازیکن قطر باختند. من با ۶۳ سال به آن بازیکن‌ها نمی‌باختم. تقصیر بچه‌ها هم نیست، اما در ایران برای تنیس کاری نمی‌کنند. آخرین بار من ۴۰ سال پیش تیم را آوردم در فینال دسته‌دوم جام دیویس، اما در فینال حاضر نشدم. از آن‌ها خواستم زمان بازی را تغییر دهند، خیلی راحت هم می‌توانستند این کار را بکنند، اما علاقه‌ای نداشتند. وقتی که من رفتم هم زمین تنیس زیاد نبود، اما الان خیلی از آن‌ها را هم خراب کرده‌اند و ساختمان ساخته‌اند. اینجا از هشت‌نُه‌سالگی همه امکانات را به بازیکن می‌دهند.


100سال پایم را در خانه ترامپ نمی‌گذارم
دونالد ترامپ در سال2002 ما را دعوت کرد که به خانه‌اش برویم و در یک مسابقه خیریه بازی کنیم. بهترین دوستان میلیاردرش را هم دعوت کرد که با ما بازی بکنند. من بودم، جیمی کانرز، بیورن بورگ، مک‌انرو، جان لوید و یوهان کریگ. مسابقات خیریه بود در مار-ئه-لاگو (عمارتی در فلوریدای آمریکا متعلق به دونالد ترامپ). تمام پولی که از این راه درآمد، خرج کمک به بیماری سرطان پروستات می‌شد. پول بلیت هواپیمای ما را دادند و با لیموزین ۲۰متری هم در فردوگاه دنبال ما آمدند. خیلی خوب از ما پذیرایی شد. یک‌میلیون و 700هزار دلار درآمد به دست آمد که به خیریه داده شد. من هم خوش‌حال بودم که کمک می‌کنم. یک‌میلیون از جیبم نداشتم که کمک کنم؛ اما بخشی از وقتم را برای این کار گذاشتم. ولی اگر می‌دانستم که چنین آدمی است، هیچ‌وقت پایم را در خانه‌اش نمی‌گذاشتم. هر روز با خودش شام و ناهار می‌خوردیم. می‌دانست که من ایرانی هستم، اما آن‌موقع اصلا داخل سیاست نبود. هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد اصلا رئیس بشود، اما خب شد. اگر بازهم آن شرایط پیش بیاید، ممکن نیست پایم را آنجا بگذارم. ۵۰۰هزار دلار هم به من بدهد، آنجا نمی‌روم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->