قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه!

  • کد خبر: ۲۳۷۶۸۷
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه!
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد از ۱۲ هزار و ۹۹ مورد تماس مزاحمتی با سامانه ۱۲۵ طی خرداد ماه امسال خبر داد.

 آتشپاددوم حمیدرضا کافی‌نیا در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: مجموع تماس‌ها در خرداد سال جاری، ۵۵۶ هزار و ۵۶۱ مورد ثبت شده است که از این تعداد، سه هزار و ۲۸۸ مورد عملیاتی، ۱۲ هزار و ۹۹ مورد مزاحمتی، ۲۶ هزار و ۹۷۰ مورد تماس اشتباهی، سه هزار و ۳۷۱ مورد تماس مشاوره و ۱۰ هزار و ۵۳۷ مورد نیز سایر موارد بوده است.

وی همچنین در خصوص جزئیات عملیات‌های انجام‌شده تشریح کرد: طی این مدت، ۷۲۰ مورد آتش‌سوزی، ۸۹۹ مورد امداد و نجات و ۷۰۰ مورد خدمات ایمنی به ثبت رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد علل پرتکرار در عملیات‌های آتش‌سوزی را شامل ۴۶۶ مورد حریق ساختمان، ۱۹۶ مورد حریق ضایعات و زباله خارج از ساختمان و وسایل نقلیه و ۸۷ عملیات نیز مربوط به حریق خودرو برشمرد.

کافی‌نیا ادامه داد: همچنین طی این بازه زمانی، ۲۶۱ مورد نجات افراد یا رفع مزاحمت حیوانات، ۱۷۳ مورد رهایی و نجات حیوانات گیرافتاده و ۹۸ عملیات نیز در خصوص نشت مایعات قابل‌اشتعال مانند بنزین و نفت و گازوئیل گزارش شده است.

وی در خصوص فراوانی بازدید‌های پیشگیرانه و نظارتی نیز گفت: ۱۸۴ مورد پرونده ارجاعی، ۲۳۰ مورد بازدید‌های اصناف و ۶۳ مورد تاییدیه ایمنی صادره برای اصناف صورت پذیرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد متذکر شد: در زمینه ایمنی ساختمان‌ها، پرونده‌های ارجاع‌شده به امور ایمنی ساختمان‌ها طی خردادماه، ۹۸۴ مورد است که برای ۳۴۰ مورد درخواست صدور پروانه صورت گرفته و برای ۶۴۴ مورد درخواست صدور پایان‌کار به ثبت رسیده است.

کافی‌نیا عنوان کرد: بازدید‌های انجام‌شده جهت صدور پایان‌کار بهره‌برداری ۹۷۸ مورد بوده و ۷۶۱ مورد نیز نقشه برای صدور پروانه بررسی شده است. همچنین برای درخواست صدور پروانه ۵۶ تاییدیه صادر شده و ۸۰ مورد هم تاییدیه درخواست پایان‌کار بهره‌برداری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->