ضبط سریال پایتخت ۷ آغاز شد + عکس حکایت پدر و دختر و دو خواستگار پس از آن زمستان سخت | درباره کامران شیردل، کارگردان و مستندساز ایرانی که امروز ۸۵ ساله شد پوستر نمایش «سینگل» منتشر شد آزمونی جدید برای خانواده تئاتر مشهد رونمایی از پوستر اولین جشنواره فیلم کوتاه کیارستمی آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش جزئیات دومین مناظره انتخاباتی صداوسیما اعلام شد حمید هیراد: خستم از این مریضی کوفتی انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج «ادی مورفی» برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد خدمت‌رسانی شبانه‌روزی چایخانه‌های حرم رضوی در دهه ولایت فصل ششم ایرانگرد برای نوروز ۱۴۰۴ آماده می‌شود انتشار جلد نوزدهم «دائره‌المعارف قرآن کریم» کل اگر طبیب بودی... بی نهایت ساده؛ به غایت پیچیده | نظر ناشران مشهدی درباره فرایند قیمت گذاری کتاب فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳۱ خرداد و یکم تیر ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی میزگرد فرهنگی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد فاضلی، مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی کیست؟
سرخط خبرها

محمد فاضلی، مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی کیست؟

  • کد خبر: ۲۳۴۶۷۳
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
  • ۳۱
محمد فاضلی، مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی کیست؟
محمد فاضلی متولد سال ۱۳۵۳، جامعه‌شناس ایرانی و استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد فاضلی متولد سال ۱۳۵۳، جامعه‌شناس ایرانی و استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی است.

وی همچنین مشاور وزیر نیرو و رئیس سابق مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی و معاون پژوهشی مرکز بررسی‌های استراتژیک و مدیر شبکه مطالعات سیاست‌گذاری عمومی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ بود.

میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان عصر امروز در حالی از رسانه ملی به صورت زنده روی آنتن رفت که محمد فاضلی از کارشناسان همراه پزشکیان با کارشناس برنامه درگیری لفظی پیدا کرد و بعد از ثانیه‌ای میکروفن خود را روی زمین پرتاب کرد و از برنامه بیرون رفت.

شاید برای بسیاری از مخاطبان که در حتال تماشای این میزگرد بودند این سوال ایجاد شود که فرد همراه مسعود پزشکیان که با چنین برخوردی از برنامه زنده خارج شد، که بود.

محمد فاضلی کیست؟

بهمن ماه ۱۴۰۰ بود که اخباری درباره اخراج محمد فاضلی، استاد جامعه‌شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشکده شهیدبهشتی منتشر شد و پس از آن برخی از چهره های اصلاح طلب از جمله حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور دولت دوازدهم، عبدالناصر همتی نامزد اصلاح طلبان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب و... به این موضوع واکنش نشان داده و تلاش کردند تا القا کنند موضوع اخراج فاضلی سیاسی بوده است.

ماجرا چه بود؟

اگرچه گفته می شد که ماجرای قطع همکاری با فاضلی سیاسی بوده اما در همان ایام برخی اخبار منتشر شد که می‌گفت بحث اخراج مطرح نبوده و محمد فاضلی که به صورت پیمانی در دانشگاه شهیدبهشتی حضور داشته، در مرحله تبدیل وضعیت موفق به کسب آرای هیات اجرایی نشده است.

علی شمسی‌پور مشاور وزیر و سخنگوی وزارت علوم در آن ایام طی گفت وگویی درباره ماجرای قطع همکاری با محمد فاضلی گفته بود که براساس آئین نامه‌های جذب و ضوابط جاری، تمدید قرارداد اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، این گونه است که عضو هیئت علمی پیمانی موظف است در یک بازه زمانی مشخص، شرایط تمدید فعالیت خود را از منظر عمومی، آموزشی و پژوهشی فراهم کند و در صورتی ‌که عضو نتواند در پایان دوره پیمانی، امتیازات قانونی ادامه خدمت را کسب کند، قرارداد همکاری او با دانشگاه تمدید نمی‌شود.

وی ادامه داده بود: آقای فاضلی به صورت پیمانی در دانشگاه شهید بهشتی فعالیت داشت و می‌بایست براساس آئین‌نامه‌های جذب در یک بازه زمانی مشخص، شرایط تمدید فعالیت خود را از منظر عمومی، آموزشی و پژوهشی فراهم می‌کرد، اما براساس آنچه مسئولان دانشگاه شهید بهشتی می‌گویند وی در پایان دوره پیمانی، امتیازات قانونی ادامه خدمت را کسب نکرده و بر همین اساس اعضای هیات جذب، تمدید همکاری او با دانشگاه را تائید نکردند.

شمسی‌پور تاکید کرده بود: این مسئله اصلا جدید نیست و مربوط به این دولت نیست، این بحث و رصد عملکرد اساتید در تمام دانشگاه‌ها صورت می‌پذیرد، اختلاف آقای فاضلی با دانشگاه بود و ارتباطی به وزارت علوم نداشت و اصلا این به وزارت علوم هم نکشید.

وی اضافه کرده بود: آقای فاضلی باید قواعد و مقرراتی را رعایت می‌کردند که رعایت نکردند، وقتی استخدام دانشگاه می‌شویم باید چارچوب و ضوابطی رعایت شود که از نظر دانشگاه ایشان این ضوابط را رعایت نکردند، مسئولیت‌ها و پست‌های رسمی که خارج از دانشگاه می‌گرفتند را هماهنگ نمی‌کردند، برای گرفتن مسئولیت خارج از دانشگاه باید مجوز می‌گرفتند که ایشان مجوزهای لازم را کسب نکرده بودند و این تخلف مهم مد نظر دانشگاه قرار دارد.

شمسی پور تاکید کرده بود:‌ایشان نیروی پیمانی دانشگاه هستند و نیروهای پیمانی دانشگاه‌ها در هیئت اجرایی جذب مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و این روالی بوده که سال‌های سال هست و از قواعد استخدام اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌هاست.

وی افزوده بود: متاسفانه عده‌ای مسئله را سیاسی جلوه دادند در حالی که اصلا سیاسی نیست، چرا که رئیس دانشگاه شهید بهشتی آقای دکتر نصیری قیداری رئیس منصوب دانشگاه در دولت قبل هستند و در این دولت هنوز رئیس جدیدی برای این دانشگاه انتخاب نشده است و افرادی که آقای فاضلی را می‌شناسند، می‌دانند که از نظر سیاسی این دو نفر در یک جناح سیاسی هستند. بنابراین قضیه برعکس است؛ اگر قرار بود کار سیاسی انجام شود، دانشگاه شهید بهشتی باید دکتر فاضلی را نگه می‌داشت.

سخنگوی وزارت علوم ادامه داده بود که سطح این مسئله از سطح دانشگاه بالاتر نیامده و به وزارتخانه نرسیده است، بنابراین شائبه اینکه این مسئله سیاسی باشد اشتباه است و برعکس افرادی که این موضوع را سیاسی کردند را اگر ببینید و درباره این موضوع اعلام موضع کردند و توئیت کردند، افرادی کاملا سیاسی هستند و علمی نیستند. این افراد سیاسی نمایی کردند و به دولت و وزارت علوم اتهام زدند.

روایت رییس وقت دانشگاه شهید بهشتی

سعداله نصیری قیداری رئیس وقت دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با برنامه «فرامتن» شبکه افق در رابطه با ماجرای قطع همکاری این دانشگاه با «محمد فاضلی» گفت: موضوع قرارداد پیمانی محمد فاضلی پس از طی مراحل اداری در جلسه هیئت اجرایی جذب دانشگاه مورخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ مطرح و به ‌علت عدم انجام تکالیف مقرر در مواد ۲۱، ۲۲ و ۱۱۴ آئین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی، پرونده وی مورد تأیید هیئت قرار نگرفت.

وی افزوده بود: براساس آیین‌نامه‌های جذب و ضوابط جاری، تمدید قرارداد اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، این گونه است که عضو هیئت علمی پیمانی موظف است در یک بازه زمانی مشخص، شرایط تمدید فعالیت خود را از منظر عمومی، آموزشی و پژوهشی فراهم کند و در صورتی ‌که عضو نتواند در پایان دوره پیمانی، امتیازات قانونی ادامه خدمت را کسب کند، قرارداد همکاری او با دانشگاه تمدید نمی شود.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر پیمانی بودن حضور فاضلی در دانشگاه بهشتی و به پایان رسیدن مدت زمان قانونی این حضور، ادعاهای مطرح شده مبنی بر اخراج وی را فاقد اعتبار دانسته و اظهار کرده بود: ایشان تنها موفق به کسب امتیازات لازم علمی، آموزشی، پژوهشی و صلاحیت عمومی و اخلاقی برای تبدیل وضعیت به رسمی _ آزمایشی نشد برای همین قطع همکاری صورت گرفت.

نصیری تصریح کرده بود: خواهش من این است که ساحت دانشگاه را به رقابت های سیاسی کشور ارتباط ندهید و هیچ گونه فشار خارج از مجموعه را نمی پذیریم. آنچه که قوانین و مقررات دانشگاه اجازه دهد و اساتید، مدیران گروه و روسای دانشکده ها تصمیم گیری کنند، ملاک عمل ما قرار می گیرد.

وی گفته بود که هیچ گونه بحث غیرعلمی در موضوع تبدیل وضعیت محمد فاضلی وجود نداشته و حضور استادان در دانشگاه و انجام فعالیتهای علمی و آموزشی از امور مهم دانشگاه محسوب شده و نقش مهمی در تصمیم گیری دارد.

اطلاعیه دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی هم البته آن زمان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که "براساس آئین نامه‌های جذب و ضوابط جاری تمدید قرارداد اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، عضو هیئت علمی پیمانی موظف است در یک بازه زمانی مشخص، شرایط تمدید فعالیت خود را از منظر عمومی، آموزشی و پژوهشی فراهم نماید. در صورتی‌که عضو، در پایان دوره پیمانی، امتیازات قانونی ادامه خدمت را کسب ننماید، قرارداد همکاری او با دانشگاه تمدید نخواهد شد.

در این اطلاعیه آمده بود که موضوع قرارداد پیمانی دکتر محمد فاضلی پس از طی مراحل اداری در جلسه هیئت اجرایی جذب دانشگاه مورخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ مطرح شد و به‌علت عدم انجام تکالیف مقرر در مواد ۲۱، ۲۲ و ۱۱۴ آئین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی، پرونده وی مورد تایید هیئت قرار نگرفت.

دانشگاه شهیدبهشتی همچنین اعلام کرده بود که این رای، قابل اعتراض در هیئت اجرایی جذب دانشگاه و متعاقبا در هیئت اجرایی جذب مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مآلاً در مراجع قضایی مربوطه است. "

واکنش جدید سخنگوی وزارت علوم

شمسی پور سخنگوی وزارت علوم دقایقی پس از برنامه‌ زنده میزگرد پزشکیان و اتفاقی که در برنامه رخ داد در پیامی در صفحه شخصی خود نوشت: پیرو اظهارات نادرست بیان شده در برنامه تلویزیونی یکی از کاندیداها و در دفاع از حیثیت آموزش عالی کشور اعلام می‌کنیم که آقای دکتر فاضلی توسط دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی منصوب دولت آقای روحانی اخراج شده و با ایشان برخورد سیاسی نشده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
1
0
آبروی پزشکیان را که برد!
صداو سیما باید از وی شکایت کند
مرتضی خاکپور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
1
0
کار تیشان، بسیار زشت و زننده و توهین به ملت ایران و شخص دکتر پزشکیان بود. توییت ایشان که حاوی توهین بی شرمانه ای به دکتر پزشکیان بود.
این رفتار در برابر یک نظر مخالف، دیکتاتوری و نوعی از رفتار تکفیری است.
عجیب است که چنین فردی سال ها مسئولیت کلان داشته.
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
0
بابا آقای پزشکیان یک جمله در مورد چینش در اجزای ساختار مدیریتی یا اجرایی نمیده! حمایت از چی؟
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
1
0
خیلی زشت عمل کرد
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
0
آقای پزشکیان من این فرد را برای کارگری هم نمی برن و در ضمن بیسود و بی ادب چطور در وزارت نیرو سمت گرفته ست جای تاسف دارد در ایران بر مبنای پارتی و سفارشی و وابسته بودت به این و آن و نهادی انقلاب ملاک است ونتیجه اش می‌شود همین وضع که می بینید متاسفم برای همه چیز
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
0
قشنگ معلوم شد چقدر اهل گفتگو و تعامل و آزاداندیشی هستن.ایشون که نماینده فرهنگی آقای پزشکیان بودن همچین رفتار بی فرهنگنامه و سخیفی دارن بماند به بقیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
0
بااین همه علم وکتاب و مدرک نتونست خودش رو کنترل کنه
اوستاعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
ازبس این آدمای ب اصطلاح مشاوربیشعورن بزنن دهنشو سرویس کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
عملکرد و کارنامه این جماعت بر کسی پوشیده نیست . اما سوال اینجاست که شورای نگهبان بر چه اساسی صلاحیت کاندیدای مورد نظرشان را که خود صراحتا به ناتوانی در تحلیل مسائل اذعان داشته و همه امور و تصمیمات آتی را به کارشناسان مورد نظرش ، فارغ از صلاحیت خود کارشناسان موکول میکند ، تایید مینماید ؟! صرف بالا بردن درصد مشارکت به خطر احتمالی پیروزی مجدد اینها می ارزد ؟ تحمیق و تحقیر و توهین به مردم به کرات از سوی این مرفهین بی درد و غرب زدگان بی پروا صورت گرفته است و پایگاه اجتماعی ایشان نیز به قهقرا رفته است . مانده ام در اینکه واقعا قحط الرجالشان بود که این بنده خدا را در سر پیری به معرکه گیری واداشته اند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
کسی که واسه بیت المال نقشه میبافه ..قالیبافه قالیبافه
حسین موفق
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
1
0
اون مردک کارشناس سوال کننده نبایستی مسایل شخصی را بصورت مغرضانه جلو هشتاد میلیون نفر بیان میکرد،چون هر کسی برای خودش ابرو دارد
نوری
United Arab Emirates
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
با سلام
من حرکت آقای دکتر فاضلی و نیز کارشناس برنامه را خیلی سرم آور می دانم. ولی تا جایی که اطلاع دارم در خیلی از دانشگاهها عضو هیات علمی چنانچه امتیاز لازم جهت تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی را نداشته باشد می تواند درخواست پیمانی دائم بدهد و تا پایان خدمت پیمانی باقی بماند و حتی با کسب امتیازات لازم نمی تواند تبدیل وضعیت شود.
فاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
خوب آبروی افسادطلبان بردید...واقعا ممنون
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
بهترین برخورد بادرود گویان همین بود دم فاضلی گرم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
1
0
مردم علت وبهانه این اخراج ها را بهتر میدانند.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
هوالحکیم _ با سلام؛ نظر مثبت به کاندید بزرگوار داشتم، اما گفتمان و رفتار سخیف مشاور برگزیده و انتخاب نابخردانه درخصوص ادعای اداره و مدیریت شایسته کشور و ملت را ، مشتی نشانه خروار یافتم... آفتاب آمد دلیل آفتاب... و قس علیهذا و ان شاءالله الرحمن الرحیم انتخاب اصلح ، در پناه حق یا علی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
همه اینها را نوشتید عدم تمدید هم قسمتی از پروژه اخراج استادان نخبه وخارج از خط فکری این دولت بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
مسلمان رای نمیدهد
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
اول کارگردان میکروفون فاضلی رو قطع کرد . بعد چرا مسأله رو شخصی کردند . وظیفه وی سوال شخصی نبود .
باید در برابر ظلم و ستم بی حد و حصر اصولگرایان ایستادگی کرد .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
مشکل وقتی پیش میاد که میری مهندسی صنایع و مکانیک می‌خونی و بعد میری دکتری در رشته های اصلی علوم انسانی مثل جامعه شناسی و روانشناسی و علوم سیاسی و مدیریت مالی اونم دانشگاههای معتبر مثل تهران و تربیت مدرس میگیری در حالی که الفبای اون رشته رو نخوندی.
ایشون در دانشگاه بهشتی بعنوان مدرس مدعو و پیمانی تدریس داشته.
البته بسیاری از دولتی و حزبی ها با رانت و سفارش میروند و دکتری این رشته ها رو میگیرند.
خوشبختانه اخیرا مقرر شده که تحصیلات از ابتدا تا انتها باید در رشته و گرایش رشته را خوانده باشی تا بتونی در دانشگاه تدریس کنی و هیات علمی بشی.
الان خوشبختانه اینقدر فارغ‌التحصیل مرتبط داریم که به امثال ایشون نیازی نیست که فردی که مکانیک خونده رو به صرف دکتری رانتی مدیریت مالی خونده رو بخوایم تدریس کنند.
همون رانت بود که در دولت های اصلاح طلب یا اصول گرا افرادی مثل ایشون توهم استادی دانشگاههای علوم انسانی را داشته باشند و وقتی لغو پیمان شدند اسمش رو اخراج بگذارند و همراستا با مخالفین نظام نظر بدهند و یا در القای سیاه نمایی و ناامیدی در جامعه ای بشوند که خودشون از مسوولین نظام بوده اند و چون جناح شون حاکم نشده آسمون و زمین را به بریزند.
بهتره برین یه سری به نظرات و مصاحبه های ایشون بزنین.
ضمنا برنامه بدلیل شروع اخبار قطع شد.
بهتر بود ایشون محترمانه جلسه رو تمام میکردند و در فضای مجازی پاسخ ایشون رو مفصل می دادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
محض خدا مردم توجه داشته باشید که فریب اینگونه ادبیات تهاجمی وسخیف این آقایان را نخورید... ادبیاتی صرفاً شعاری که در پی هیجان آفرینی به دنبال کسب آرای احساسی به نفع خودشان هستند، ادبیاتی تکراری وتهی از هرگونه عمل... اگر دقت کرده باشید صرفاً به دنبال عقده گشایی های سیاسی، جناحی اند. آزموده را آزمودن خطاست. سرنوشت انقلاب را نباید با احساساتی شدن به دست نا اهلان نامحرمان سپرد. ایران واسلام انقلابمان امانات الهی اند که در پاسداشت وحراستش باید با معرفت وتعقل وتفکر سلیم کوشا باشیم. روحانی نما ها وانقلابی نماها فقط شگذدشان جنجال آفرینی است وبه فرموده رهبری عظیم الشان لجن پراکنی است. به هوش باشیم. خدا یارتان.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
مشت نموته خروار است اصلاح طلبان حتی تحمل پذیرش کوچکترین نقدی را هم ندارن بعد دم از آزادی، بیان هم میزنن ان شالله مردم خوب این ها رو بشناسن
مظفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
این آدم بی ادب اگر در دانشگاه می بود جای تعجب داشت.
مشاور فرهنگی پزشکیان!!!!!! ?????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
مومنین شناخته می‌شوند از سیمایشان
ناشناس
United States of America
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
چقدر خلاف داشته و چقدر خوب که رسوا شد. آخه کسی که جامعه شناسی خوانده چطور مشاور وزیر نیرو بوده خوب شد این فرد با اینهمه خلاف و این آخری لات بازی رسوا شد اگر جنبش فواحش این مطلب را که فقط به اندازه یک ارزن عقل می خواد را متوجه بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
آقای پزشکیان متاسفانه در مسیر بدی رفته و مشاورانش نیز از طیف کارگزاران سازندگی و اصلاح طلبان و مشاورانی چون بهشتی پور و فاضلی نامتعادل و عصبی که حتی بااهانت به صدا و سیما حرمت پزشکیان را نگه نداشته و تجهیزات همراه را بطرف ایشان پرتاب نمود که باعث ناراحتی مردم شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
این حرفها چه ارتباطی به بی عدالتی مجری و کارشناس سیمای میلی دارد .خودتان قانون می نویسید خودتان تصویب میکنید خودتان قضاوت می کنید و خودتان حکم صادر میکنید مفهوم انقلابی و عدالت نداشته شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
با قهر نمیشه جامعه را اداره کرد تو باید با دلیل و منطق حرف می‌زدی مردم آگاهند و نسبت به هر کوتاهی وبه حاشیه بردن شما قضاوت میکردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
کارشناس باید اجازه می داد حرفش رابزند بعد جواب می داد ولی کار شناس برنامه همون اول با بی احترامی وسط پرید و گفت تو پیمانی بوده ایی البته خدا می داند چرا اخراج شده وبس
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
بدبختی ماهم همینه که، تمام افراد که نظر مخالف اصولگرایان دارند، به طرق مختلف توسط اصولگرایان وحکومت سرکوب شده، و حکومت هم همیشه طوری پاسخ میدهد، که گویی همیشه حق با خودشان است.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
متاسفانه باد کردن و گنده کردن افراد بدون ظرفیت همیشه هزینه تحمیل کرده.
دوم آخه جامعه شناسی را چی به معاونت یا مشاور وزارت نیرو آیا واقعا قطع رجال است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->