شورای نگهبان سلامت دور اول انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا
سرخط خبرها

نتایج غیررسمی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های هر کاندیدا

  • کد خبر: ۲۳۶۱۷۷
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴
  • ۴
نتایج غیررسمی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های هر کاندیدا
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام وزارت کشور و طبق قانون اخذ رای از ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ تیر در سراسر کشور متوقف شد و اخذ رای تنها از کسانی که تا این ساعت در شعب اخذ رای حضور داشتن انجام شد. آخرین اخبار غیررسمی از منابع معتبر خبری درباره نتایج انتخابات به مرور در این صفحه تکمیل خواهد شد.

۰۴:۰۰ | پیشتازی پزشکیان و جلیلی

سخنگوی ستاد انتخابات آخرین آمار آرای شمارش شده را به شرح ذیل اعلام کرد:

آراء ۱۸۰ شهرستان تا این لحظه شمارش شده است. آرا ماخوذه ۳.۸۸۹.۲۴۸ رای اعم از صحیح و باطل است. آرا به ترتیب ذیل می‌باشد:

مسعود پزشکیان ۱.۵۹۵.۳۴۵ رای

سعید جلیلی ۱.۵۹۴.۸۶۸ رای

محمدباقر قالیباف ۵۴۴.۱۴۴ رای

مصطفی پور محمدی ۲۵.۵۳۸ رای

۰۳:۳۰ | اعلام نتایج اولیه و رسمی انتخابات توسط وزارت کشور

آرا در ۷۰۰۳ شعبه از ۵۸هزار و ۶۴۰ شعبه شمارش شده است. تعداد آرا ماخوذه اعم از صحیح و باطل ۲.۳۷۲.۸۶۶ رای است. بیشترین آرا به ترتیب به آقایان مسعود پزشکیان با ۹۷۳.۰۵۲ رای؛ سعید جلیلی با ۹۶۳۶۱۵ رای؛ محمدباقر قالیباف با ۳۴۱۰۵۶ رای و مصطفی پورمحمدی با ۱۵۶۲۵ رای تعلق دارد.

۰۲:۵۸ | مشارکت حدود ۴۰ درصد است

تسنیم نوشت: آقای پزشکیان با حدود ۴۲.۶ درصد آرای شمارش‌شده تاکنون و آقای جلیلی با حدود ۳۸.۸ درصد آرای شمارش شده تا این لحظه در دور دوم تقریباً قطعی شده است.

مشارکت حدود ۴۰ درصد است. این آمار تقریبی است و هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. آمار رسمی و دقیق با اعلام وزارت کشور و تایید شورای نگهبان قطعی خواهد شد.

۰۲:۲۰ | پزشکیان ۴۳ درصد و جلیلی ۳۸ درصد

فرهیختگان نوشت: تا این لحظه، از ۲۰ میلیون رأی شمارش‌شده، مسعود پزشکیان حائز ۴۳ درصد، سعید جلیلی ۳۸ درصد و محمدباقر قالیباف حائز ۱۵ درصد آراء شده است.

باتوجه به این نتیجه، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به احتمال زیاد به دور دوم کشیده خواهد شد. ۱۵ تیر، تاریخ برگزاری دور دوم انتخابات است.

۰۲:۱۰ | انتخابات مرحله دوم بین پزشکیان و جلیلی

تسنیم نوشت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری با توجه به نتایج غیررسمی که از شمارش آرا وجود دارد، به احتمال بسیار زیاد به دور دوم کشیده شده است. 

بر اساس آرایی که تا اینجا شمرده شده، آقایان پزشکیان و جلیلی به دور دوم خواهند رفت و ۱۵ تیرماه شاهد برگزاری دور دوم خواهیم بود. این آمار غیررسمی است و هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

۰۱:۳۱ | احتمال دو مرحله‌ای شدن انتخابات

محسن منصوری رئیس ستاد سعید جلیلی، در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس از احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم خبر داد.

نتایج غیررسمی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های هر کاندیدا

۰۱:۳۱ | میزان مشارکت استان‌ها

خبرگزاری مهر آمار مشارکت را به شرح جدول ذیل اعلام کرد:

لرستان ۳۵ درصد ایلام ۴۷ درصد یزد ۵۸.۳ درصد
مازندران ۴۱.۸۲ درصد چهارمحال و بختیاری ۳۸ درصد خراسان شمالی ۴۴.۵۴  درصد
قم ۵۷ درصد سمنان ۳۲ درصد کرمانشاه ۳۲.۷۹  درصد
همدان ۴۰ درصد قزوین ۴۲ درصد هرمزگان ۴۸ درصد
کهگیلویه و بویراحمد ۴۵ درصد بوشهر ۴۶ درصد البرز ۳۶ درصد
خراسان رضوی ۴۹.۲ درصد فارس ۳۶.۲۵ درصد خوزستان ۲۹.۶ درصد
گلستان ۳۶ درصد اردبیل ۴۶ درصد اصفهان ۴۱ درصد
خراسان جنوبی ۶۰.۳ درصد مرکزی ۳۹.۴ درصد سیستان و بلوچستان ۳۰ درصد
آذربایجان شرقی ۴۴ درصد گیلان ۳۱.۳ درصد استان تهران ۴۵ درصد
کرمان ۴۵ درصد  کردستان ۲۳ درصد تهران بزرگ ۲۳ درصد
آذربایجان غربی ۴۰.۱۲ درصد زنجان ۴۶ درصد    

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
0
0
شتر در خواب دیدن پنبه دانه
ناشناس
Germany
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
0
0
عمرا به جلیلی پرستا رای بدیم
ممل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
0
0
بی شک پیروز واقعی پزشکیان هست ،،،اما همون‌طور که فکر میکردیم جلیلی که نصف قالیباف هم رای نداشت یهو شده نفر اول با بیش از هشت میلیون رای،،،مگه داریم مگه میشه،،،خوب دیگه این خودش معلومه که می‌خوان جلیلی رو ببره پاستور،،،،قدرت در دست فرمانده کل قوا و سپاه هست و اگه خدا هم به پزشکیان بپیونده،،،و کل مردم کشور 90 ملیونش هم به پزشکیان رای بدن ،،،پاشو تو پاستور نمیزاره،،،چون از قبل جلیلی انتخاب شده بود،،،و قالیباف هم معلوم شد پوششی بوده،،،تو رو خدا به فکر مردم باشین،،،حرفتی رهبری رو گوش کنید،،،مثلا رهبره،،،،من در تعجبم که رهبری چرا دخالت نمیکنه در امور کشور،،من ازش دلگیرم،،،اکه آقای رهبری گوششون رو بپیچونه حساب کار دست نامزدهای انتخابات میاد،،،،جانم فدای رهبر،،،رهبر امت جهان اسلام ،حضرت آیت اللا سید علی خامنه ای ،،مد اضلعلی،،،،پاینده باد رهبرم،،،وطنم ای شکوه پابرجا در دل ،،،،جانم فدای رهبرم،حضرت حاج سید علی خامنه ای ،،،الهی قربونت برم عشقم،،نفسم ،جیگرم،قلبم،، مرگ بر امریکا،مرگ بر انگلیس،،مرگ بر اسرائیل،،مرگ بر فرانسه،،،مرگ بر روسیه ،و مرگ بر چین کمونیست،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
0
0
رای دکترمحموداحمدی نژاد
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->