یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس
سرخط خبرها

تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم

  • کد خبر: ۲۳۹۶۲۵
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم
استقلال تا کنون ۳ خرید داخلی داشته که همه به نوعی در خط دفاع بازی می‌کنند. آبی‌ها تا کنون هیچ مهاجمی جذب نکرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال تا کنون چهار بازیکن داخلی را به خدمت خود در آورده است. میلاد زکی‌پور، محمد حسین اسلامی، رامین رضاییان و سامان فلاح. از میان این چهار بازیکن داخلی فقط محمد حسین اسلامی بازیکن هجومی محسوب می‌شود و باقی بازیکنان بیشتر در پست‌های دفاعی به میدان خواهند رفت. رامین رضاییان نیز تا حدی برای بازی در پست‌های هجومی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما پست اصلی او مدافع راست است و به سبب تجربه بالایی که داشته و گا‌ها شم گلزنی و موقعیت سازی در پست گوش راست نیز به کار گرفته می‌شود.

به طور کلی، اما این بازیکن را نمی‌توان یک بازیکن هجومی لحاظ کرد و در مجموع استقلال از چهار خریدی که داشته فقط یکی تخصصی در پست هجومی به میدان می‌رود.

در واقع جواد نکونام ضعف تیمش را که فصل پیش بار‌ها به آن اشاره شد تا کنون پوشش نداده است. استقلال فصل قبل در پست دفاع مشکل آن چنانی نداشت و درنهایت توانست با کلین شیت‌های پی در پی به کار خود خاتمه دهد و به عنوان یکی از تیم‌های خوب دفاعی شناخته شود، اما در بخش هجومی آبی‌ها با کاستی‌هایی مواجه بودند و بازیکنان تخصصی این تیم نتوانستند در گلزنی تداوم داشته باشند و به همین دلیل انتظار بود در این پست تمرکز بیشتری شود و استقلال اقدام به جذب بازیکنان تازه نفس در این پست کند.

البته دو بازیکن بوسنیایی نیز به خدمت گرفته شده‌اند که یکی دروازه‌بان است و دیگری در پست هافبک هجومی بازی می‌کند، اما هیچ یک از این دو بازیکن هم تخصصی در خط حمله بازی نمی‌کنند و این موضوع ممکن است در ادامه فصل برای استقلال دردسر‌هایی ایجاد کند.

به هرحال فرصت برای تقویت تیم وجود دارد و باید دید مسئولان باشگاه استقلال در راستای تقویت خط حمله خود چه اقداماتی انجام می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->