معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: صحبت بازگشت بیرانوند مطرح نیست آل‌کثیر در آستانه جدایی از پرسپولیس لیموچی به سپاهان پیوست؟ مهدی تارتار سرمربی گل‌گهر شد پایان پرونده آمانوف و استقلال گاریدو خواهان حفظ عبدی شد پرسپولیس به دنبال غرامت ۲۰ میلیارد تومانی از بیرانوند تفاهم‌نامه همکاری آستان قدس رضوی و کمیته ملی المپیک امضا شد | احداث پایگاه المپیکی در مشهد + فیلم زمان بازی تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ نتیجه بازی هلند و انگلیس+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رقیب اسپانیا مشخص شد پخش زنده بازی اروگوئه و کلمبیا در نیمه‌نهایی کوپا آمریکا (۲۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی انگلیس و هلند در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعتصاب بازیکنان استقلال| تمرینات لغو شد چرا اسکوچیچ به تراکتور بله گفته به پرسپولیس نه؟ بیرانوند تا فردا به درویش مهلت داد! رقابت تنگاتنگ الوکره و العربی برای خرید عبدالکریم رونمایی رسمی تراکتور از ترابی+عکس ایمان عالمی: استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد بحران در جناح راست و چپ پرسپولیس آغاز مرحله دوم مبارزه با فساد در فوتبال در پی مفتوح شدن پرونده قضائی هیات خوزستان
سرخط خبرها

بیرانوند تا فردا به درویش مهلت داد!

  • کد خبر: ۲۳۸۵۳۷
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
  • ۱۰
بیرانوند تا فردا به درویش مهلت داد!
دروازه بان تیم ملی منتظر چراغ سبز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است.

به گزارش شهرآرانیوز، داستان علیرضا بیرانوند و پرسپولیس شاید برای خیلی از اهالی فوتبال دیگر جذاب نباشد، اما هنوز هواداران زیادی هستند که این ماجرا را دنبال می‌کنند. اما آخرین خبر از این داستان حاکی از آن دارد که فردا کمیته تعیین وضعیت نشست مربوط به شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند را پیگیری خواهد کرد.

در همین راستا نزدیکان بیرو در تماس با مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که اگر درویش حاضر شود قرارداد جدیدی با رقم سقف قرارداد باشگاه با وی امضا کرده و مطالباتش را بپردازی او حاضر است به جمع سرخپوشان برگردد در غیر این صورت اگر کمیته تعیین وضعیت به نفع وی رای دهد او دیگر تحت هیچ شرایطی به پرسپولیس برنخواهد گشت. باید دید تا ۲۴ ساعت آینده اتفاق جدیدی در این مورد رخ خواهد داد یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۳
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
11
برو و شر خودت رو برای همیشه کم کن....
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
13
اصلا نمیخوام بیاد
کیون
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
14
به درک که برنمی گردی درویش اشتباه می کند تو را برگرداند برو دنبال گردو لازیت
فر حزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
1
14
اصلا نباید اجازه دهند برگردد
عظیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
1
12
بزار بره اگر برای پول پرسپولیس دوست دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
1
11
برو
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
1
13
اقای درویش هواداران حامی وپشتیبان شما هستند این مردک امسال نره سال دیگه باز برنامه همینه بکن این دندان لقو تا حساب دست دیگر نفهمها بیاید این تیم است جان دارد وزندگی نه بازیکن یک جوان اینده دار بیار تا بشه عقاب اسیا بکن این دندان لق را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
1
11
به طور کلی نمی خوادبرگرده هرجابروه موفق باشه
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
6
5
بیرو سلام بهتره شناسنامه ات رابگیری ببینم سال تولدت درست،است چون دسترسی به شهرنداشتی برای گرفتن سجل .حالا اومدی تهران ازخود بی خود شدی.
درسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
5
15
تو اصلا در شأن پرسپولیس نیستی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->