آیا با وجود مخالفت یک یا چند مالک، می‌توان در فضای مشترک آپارتمان، آسانسور نصب کرد؟ جریمه نداشتن زنجیرچرخ و تجهیزات مناسب فصل در خودروها چقدر است؟ ۱۸۹ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته چرا زوال عقل در سالمندانی که ضعف بینایی دارند بیشتر است؟ جزئیات آتش‌سوزی درخت گردو هزار ساله در بافت کرمان (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف سمند و تیبا در مسیر تربت حیدریه- مشهد با ۷ مصدوم (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده کیف قاپی که بخاطر نداشتن پول مواد مخدر قاتل شد آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان پیامبر اعظم مشهد کلاهبرداری یک میلیاردی از طریق لینک جعلی ثنا در سبزوار (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف پژو ۲۰۶ با تیبا در خیابان پیروزی مشهد+جزئیات(۱۷ شهریور ۱۴۰۳) سانحه رانندگی در جاده گناباد به قائن یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | در حادثه‌ای وحشتناک یک پله برقی در چین زنی را بلعید! کاهش ۲.۵ درصدی آمار تصادفات در کشور | سرعت غیرمجاز عامل مهم تصادفات بوده است ثبت ۹۲ مورد تخلف در ایام دهه پایانی صفر در مشهد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) کشف بیش از ۴ هزار عدد قرص مخدر و غیرمجاز از یک عطاری در مشهد افزایش ایمنی و کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در دهه آخر صفر (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) معاون وزیر آموزش و پرورش: ۷۰ مدرسه در خراسان‌رضوی نوسازی صنعتی شده‌اند افزایش ۲۰ درصدی تولید گندم دیم در کشور با اجرای طرح «جهش تولید» مصوبه اصلاح آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد + سند (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) مصدومیت ۱۳ نفر براثر دعوای بعد از تصادف در یزد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) چند همت برای حل مشکل دارو لازم است؟ چالش افزایش آمار آلزایمر در ایران اصلاح پرداخت اضافه‌کار اجباری پرستاران ظرف چند روز آینده (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۱۰۷۹
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی از تجهیز ۳هزار و ۵۹۰ کلاس درس و ۹۰۰ کلاس در گروه‌های مختلف برای اسکان زائرین در مشهد خبر داد.

حسن محمدزاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی مانند سایر استان‌ها از هفته آخر خردادماه، پایگاه‌ها و مدارس را آماده و مهیا می‌کند تا بتواند از مهمانان و زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) پذیرایی کند، ۴۵ پایگاه در آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی پیش‌بینی‌ شده است که ۴۰ پایگاه را در شهرستان‌های استان و ۵ پایگاه را در شهر مشهد تجهیز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در مجموع، ۴۵۴ آموزشگاه جهت اسکان زائرین تجهیز شده است، افزود: از ۴۵۶ آموزشگاه ۳۶۴ آموزشگاه در مشهد و ۹۰ آموزشگاه در سایر شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است. چهار هزار و ۴۹۰ کلاس درس در خراسان‌رضوی تجهیز شده‌ است که از این تعداد، ۳ هزار و ۵۹۰ کلاس در مشهد و ۹۰۰ کلاس در گروه‌های مختلف الف و ب و اضطراری نیز تجهیز شدند تا به‌همت همکاران در سطح ادارات آموزش‌و‌پرورش، میزبانی شایسته از زائران آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را در تابستان، ایام محرم و دهه آخر صفر داشته باشیم.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با اعلام اینکه آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی از نظر کیفی و کمّی در مجموع بررسی ناظران و ارزیابان کسب مقام اول را در سطح کشور در حوزه اسکان داشته است، ادامه داد: زائران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سایت www.eskan.medu.ir مدرسه و کلاس مدنظر خود را انتخاب کنند.

محمدزاده با ابراز اینکه تمام تلاش خود را برای اسکان فرهنگیان و میزبانی از زائران امام‌رضا (ع) به کار می‌گیریم، عنوان کرد: در حال حاضر از تمام ظرفیت‌های رفاهی آموزش‌وپرورش استان استفاده کرده‌ایم و تمامی افراد بسیج شده‌اند تا بتوانیم با کمترین هزینه، شرایط اسکان را برای فرهنگیان و مهم‌تر از همه، زائران امام‌رضا (ع) فراهم کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->