محسن بختیار؛ شانزدهمین مدال‌آور پارالمپیک ایران در پاریس نیانگ در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس پخش زنده بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر مصر در نیمه‌نهایی پارالمپیک پاریس (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) نقره باجولوند برای کاروان ایران در پارالمپیک پاریس احتمال تغییر مدیرعامل پرسپولیس شایعه عجیب؛ لیموچی در راه پرسپولیس! بنی طبا به فینال جودوی پارالمپیک رسید تبلیغات میلیاردی ستاره کشتی جهانبخش در راه پرسپولیس؟ اسپانسر‌ها به کمک پرسپولیس می‌آیند تصمیم انتحاری نکونام علیه مدیران استقلال با اخراج زیلیکیچ صعود بنی‌طبا به نیمه نهایی جودوی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + ویدیو ابقای نکونام در استقلال| تغییرات منتفی شد خداداد عزیزی عزادار شد + عکس و فیلم قهرمانی فرنگی کاران جوان ایران در جهان مدال برنز پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن عرب‌عامری مورینیو به کابوس آنتونی در منچستریونایتد پایان می‌دهد فهرست نامزد‌های برترین فوتبالیست زن سال اعلام شد | جنگ ستاره بارسا با حریف آمریکایی نامزدهای برترین فوتبالیست جوان سال اعلام شد | یامال در مسیر امباپه، بلینگام و پدری
سرخط خبرها

اسپانسر‌ها به کمک پرسپولیس می‌آیند

  • کد خبر: ۲۴۹۳۰۱
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
اسپانسر‌ها به کمک پرسپولیس می‌آیند
برای جذب بازیکن خارجی اسپانسر‌ها به کمک پرسپولیس می‌آیند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس این روز‌ها به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است و به همین دلیل گفته می‌شود امبایه نیانگ به زودی به پرسپولیس خواهد پیوست.

باشگاه پرسپولیس هنوز به صورت رسمی این خبر را رد یا تایید نکرد، اما مذاکرات در این زمینه صورت گرفته و مسئولان باشگاه آن را تایید می‌کنند.

با این همه مبلغ قرارداد این بازیکن بالاست، اما کنسرسیوم بانکی حامی پرسپولیس اعلام کرده که این رقم را خواهد پرداخت تا نیانگ پیراهن پرسپولیس را به تن کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->