ادارات و بانک‌های مشهد و خراسان‌رضوی پنجشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد + جزئیات مدیرعامل سازمان عمران: مشهد بزرگ‌ترین تولیدکننده آسفالت در شرق کشور است + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: نهضت آسفالت امسال در اولویت مدیریت شهری است + فیلم ترکیب جدید اعضای کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد در سال چهارم ترکیب جدید اعضای کمیسیون سامان‌دهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد در سال چهارم بازدید مدیران شهری مشهد و استانی خراسان‌رضوی از مؤسسه فرهنگی شهرآرا به‌مناسبت روز خبرنگار (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) پایان نیمه تمام‌ها در مشهد | تشریح نقشه عمران شهر مشهد در سال آخر شورای ششم آغاز رویداد گذر خبر در مشهد فرماندار مشهد: ۸۰ موکب مشهدی در اربعین حسینی عازم کربلا هستند  خدمت عاشقانه ۵۵۰ پاکبان مشهدی به زائران اربعین حسینی  تغییر در ساعت کاری ادارات مشهد و خراسان رضوی فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) اعزام دهمین کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد به نجف اشرف شهردار مشهد مقدس: بیش از ۱۰۰۰ نفر از نیرو‌های خدوم شهرداری مشهد افتخار حضور در اربعین را دارند + فیلم فرهمندی: سیاست شورای شهر مشهد حمایت از شهردار است+ فیلم سه شنبه‌های افتتاح مدارس در ایستگاه چهلم | بهره‌برداری از کارگاه هنرستان کار و دانش امیرکبیر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در مشهد تامین منابع آبی مشهد اولویت مهم مدیریت شهری است + فیلم نتیجه آزمایش هاری سگ نگهبان حمله‌کننده به مردم در مشهد مثبت اعلام شد رسانه ضرورت راهبردی برای زندگی امروز تزریق حدود ۳ هزار میلیارد تومان بودجه جهت ساخت فاز اول خط‌سه متروی مشهد + فیلم افزایش پارکینگ‌های موقت محدوده حرم مطهر رضوی برای دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ در تلاشیم تا کسری ناوگان خط یک قطار شهری مشهد را جبران کنیم + فیلم
سرخط خبرها

بازدید مدیران شهری مشهد و استانی خراسان‌رضوی از مؤسسه فرهنگی شهرآرا به‌مناسبت روز خبرنگار (۱۷ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۳۷۱۳
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
بازدید مدیران شهری مشهد و استانی خراسان‌رضوی از مؤسسه فرهنگی شهرآرا به‌مناسبت روز خبرنگار (۱۷ مرداد ۱۴۰۳)
مدیران شهری مشهد و استانی خراسان‌رضوی به‌مناسبت روز خبرنگار، از مؤسسه فرهنگی شهرآرا بازدید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) سیدامیر شوشتری، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی و هیئت همراه با حضور در مؤسسه فرهنگی شهرآرا، روز خبرنگار را تبریک گفتند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفتند.

همچنین نمایندگان هیئت‌های ورزشی از مجموعه فرهنگی شهرآرا بازدید کردند و روز خبرنگار را تبریک گفتند.

حسن ناصحی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، سیدحسین علوی‌مقدم رئیس کمیسیون سامان‌دهی حاشیه شهر شورای مشهد مقدس و مجید طهوریان‌عسگری عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با حضور در مؤسسه فرهنگی شهرآرا، ضمن تبریک به خبرنگاران این مجموعه، از نزدیک در جریان فعالیت این رسانه قرار گرفتند.

همچنین حسین بنایی‌منش، شهردار منطقه۶ مشهد مقدس، با حضور در تحریریه شهرآرانیوز، روز خبرنگار را تبریک گفت و از نزدیک در جریان فعالیت مؤسسه فرهنگی شهرآرا قرار گرفت و شنوای مطالبه‌های آنان در حوزه مدیریت شهری این منطقه بود.

بنایی‌منش در این بازدید اظهار کرد: منطقه۶ با ۴۰۱ پروژه بیشترین پروژه را بعد از پروژه‌های ستادی دارد. همچنین ۱۹۱ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد دارد و سال گذشته در حوزه درآمدی با آمار ۱۵۳ درصد و در حوزه تجهیز منابع با آمار ۱۸۹ درصد نیز در بین مناطق، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

وی افزود: فردا (۱۸ مرداد) پروژه قمربنی‌هاشم(ع) افتتاح می‌شود. همچنین سوله «بحران» واقع در محدوده شهرک شیرین پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و تلاش داریم بتوانیم زودتر به سرانجام برسانیم. کار برای مردم است و ان‌شاءالله به‌خوبی انجام می‌شود.

همچنین احمد معصومی‌فر، نماینده وزارت امور خارجه در مشهد، با حضور در تحریریه شهرآرا، روز خبرنگار را تبریک گفت و از نزدیک در جریان سازوکار فعالیت این رسانه قرار گرفت.

همچنین مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی، امیر دایی‌صراف مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای خراسان‌رضوی و فیروز ابراهیمی رئیس خانه صمت خراسان‌رضوی با حضور در تحریریه شهرآرانیوز، ضمن تبریک روز خبرنگار، از نزدیک در جریان فعالیت مؤسسه فرهنگی شهرآرا قرار گرفتند.

دایی‌صراف در این بازدید، اظهار کرد: به‌واسطه رخ‌دادن اتفاقات خوب و نوآورانه در شهرآرا، نبض اخبار مشهد در دست این رسانه است. دنیای امروز، دنیای فناوری‌های مهارت‌ پایدار است. امروز می‌گوییم که تنها مسیر خوشبختی دانشگاه نیست. امروز چه میزان صنعت استان در حوزه نیروی متخصص دچار چالش است؟ امروز قدرت اقتصادی به سمت فناوری نو سوق پیدا کرده است و برای رقم‌زدن اتفاقات خوب ناگزیریم به سمت منابع پیشرفته و خلاق و... حرکت کنیم. ناگفته نماند که در مرکز فنی‌وحرفه‌ای، ۱۳ مصداق تولید پیچیده را کشف و اجرا کردیم.

 احسان شریعتی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد، به‌مناسبت روز خبرنگار، از مؤسسه فرهنگی شهرآرا بازدید کرد و ضمن تبریک به خبرنگاران گفت: باافتخار در شهرداری مشهد کار می‌کنم و برای ما مجموعه فرهنگی شهرآرا و سایت شهرآرانیوز حائز اهمیت است و انتظار داریم هر اتفاقی که در مشهد رخ می‌دهد، شهرآرا مرجع خبری باشد؛ ضمن اینکه در جامعه امروزی باید فضای مجازی را جدی بگیریم. سازمان عمران حال افراد را خوب می‌کند و در این حوزه برای مردم کار می‌کنیم.

همچنین حسن حسن‌زاده، رئیس کانون وکلای خراسان، با حضور در مؤسسه فرهنگی شهرآرا، ضمن تبریک به خبرنگاران برای ارتباطات دوسویه با این مجموعه اعلام آمادگی کرد.

در ادامه روز خبرنگار، رضا خوراکیان، مدیر عالی حرم مطهر رضوی و هیئت همراه از مؤسسه فرهنگی شهرآرا بازدید کرد و به خبرنگاران این مجموعه تبریک گفت.

همچنین سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد، به منظور تبریک روز خبرنگار در مؤسسه فرهنگی شهرآرا حضور یافت و از نزدیک در جریان سازوکار این رسانه قرار گرفت.

همچنین سیدمهدی امامی‌میبدی، سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد و شهردار مناطق ۱۲ و ۳ مشهد مقدس و علی داوریار، رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی در روز ۱۷ مرداد از مؤسسه فرهنگی شهرآرا بازدید کردند.

شایان ذکر است که در روز خبرنگار، مؤسسه فرهنگی شهرآرا، میزبان هیئات مختلف ورزشی بود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین زرندی، رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی و هیئت همراه به‌مناسبت روز خبرنگار در این مؤسسه حاضر شدند و ضمن تبریک به خبرنگاران، از نزدیک در جریان سازوکار این رسانه قرار گرفتند.

سیدمرتضی مولوی‌پور، مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان‌رضوی نیز به‌منظور تبریک روز خبرنگار در مؤسسه فرهنگی شهرآرا حضور یافت و از نزدیک در جریان سازوکار این رسانه قرار گرفت.

در حال تکمیل/

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->