مبلغ اقساط وام ضروری بازنشستگان کشوری اعلام شد اعلام نتایج نهایی شرکت کنندگان در آزمون‌های پایه دهم از فساد مالی یقه‌سفیدها تا جرائم سازمان‌یافته مافیایی در جامعه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به همان ۳ میلیون تومان ختم شد؟ جزییات درگیری در زندان اوین اعلام شد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۳) | کاهش سه‌درجه‌ای دما ادامه تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک دو ساله الیگودرزی استاندار خراسان رضوی: هیچ خبرنگاری نباید از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آوری این شغل بی‌بهره بماند تاثیر توده‌های عضلانی قوی‌ بر خطر ابتلا به آرتروز جان باختن یک نفر در حادثه سقوط هواپیمای آموزشی در نظرآباد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) مساعدت ویژه پلیس با زائران اربعین | خودروها به‌دلیل خلافی بالا توقیف نمی‌شوند حریق یک مغازه لوازم خانگی در شهرک حر مشهد+جزییات مصرف این ادویه طلایی را از دست ندهید جابه‌جایی روزانه یک اتوبوس از زائران اربعین از مشهد به نجف زلزله ۴ ریشتری، بنک در جنوب بوشهر را لرزاند (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) جریمه توقف در جهت مخالف حرکت وسایل نقلیه چقدر است؟ پیش‌بینی وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح در مشهد توسط پلیس تصادف مرگبار در فریمان، جان مادر و نوزادش را گرفت (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) قم گرم‌ترین شهر ایران (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری اراذل و اوباش متهم حمله به بیمارستان هفتم تیر جزییات مرگ دلخراش چهار جوان در یک تصادف عجیب | موتور زانتیا چند متر آنطرف تر محل حادثه پرتاب شد
سرخط خبرها

جابه‌جایی روزانه یک اتوبوس از زائران اربعین از مشهد به نجف

  • کد خبر: ۲۴۴۰۳۰
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
جابه‌جایی روزانه یک اتوبوس از زائران اربعین از مشهد به نجف
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان‌رضوی گفت: روزانه یک اتوبوس مسافربری از مبدأ مشهد، زائران اربعین را به‌ طور مستقیم به شهر نجف در عراق منتقل می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت با اعلام این خبر افزود: پیش از این، هر هفته سه اتوبوس از مشهد به نجف تردد داشت که در آستانه اربعین حسینی(ع) با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران، این خدمات به صورت روزانه یک دستگاه اتوبوس در مسیر مشهد به نجف و از طریق مرز مهران انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر جابه‌جایی زائران بین مشهد و نجف با مشارکت پنج شرکت حمل‌ونقل عراقی، چهار شرکت با اتوبوس و یک شرکت با ون انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی مسافربری یادشده در سامانه‌های www.Safar ۷۲۴.com، www.Tarabari ۷۲۴.com و www.payaneh.ir پیش‌بینی شده است.

شهامت ادامه داد: در حال حاضر، هزینه بلیت این اتوبوس مستقیم از مشهد به نجف ۳۸ میلیون ریال است.

به گفته وی، این در حالی است که در نیمه دوم تیرماه امسال، نخستین خط مستقیم اتوبوسی در مسیر مشهد-نجف به مبلغ ۲۸ میلیون ریال راه‌اندازی شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->