وزارت جهاد کشاورزی: بیش از ۱۶۰ هزار میلیادر تومان به حساب گندمکاران واریز شد معاملات برخط طلا قانونی شد پیش بینی بازار خودرو مشهد در شش ماهه دوم سال جاری (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت خودرو‌های داخلی افزایشی شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) پنجاهمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران چه زمانی برگزار می‌شود؟ وزارت صمت ارز تخصیصی بانک مرکزی را به چه کسی داده است؟ واکنش خنثی بورس به رئیس جدید | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار امروز (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) تعطیلی تمامی میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز‌های پنجشنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) و شنبه (۳۱ شهریور) بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال املاک و مستغلات در مزایده تملیکی عرضه می شود نرخ امروز طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) سال ۱۴۰۲ کل بودجه عمرانی خراسان رضوی ۳.۳ همت بوده است اعلام نحوه فعالیت طلافروشی‌های مشهد در روز پنجشنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) قیمت ۳ خودرو وارداتی جدید اعلام شد ذخیره آب موجود در سد‌های خراسان رضوی رو به کاهش است پول بنزین را روی قیمت خودرو گرفته‌اید، حواستان هست؟ نرخ دلار رشد کرد | قیمت امروز ارز، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی مشهد: شرکت‌های خودرویی ماه‌ها پول مردم را نگه می‌دارند و بدقولی می‌کنند سرانه تولید مسکن در کشور «۱۷ متر» است کدام منطقه تهران بین خریداران پرطرفدار است؟ خسارت سرمای زودرس پاییزی به محصولات کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه افزایش حق مسکن کارگران چه شد؟ قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) | محصول جدید پاییزی وارد میوه فروشی‌ها شد آیا نسل زِد موافق اداره کشور با مالیات‌های مردم است؟ خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی ۳۸.۵ درصد افزایش دارد
سرخط خبرها

پیش بینی بازار خودرو مشهد در شش ماهه دوم سال جاری (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۰۴۳۳
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
پیش بینی بازار خودرو مشهد در شش ماهه دوم سال جاری (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: با پایان تعطیلات تابستانی، بازار خودرو رونقی ندارد و معاملات به صفر رسیده است.

حسین حسینی در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت بازار خودرو مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته های آخر تابستان هستیم و به‌تبع سفرها هم به اتمام رسیده است، بازار خودرو رونقی ندارد ومعاملات صفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های خودرویی ماه‌ها پول مردم را نگه می‌دارند و بدقولی می کنند، افزود: نمایندگی ها و شرکت های خودرو علی رغم دریافت مبلغ از مردم در بحث تحویل خودرو ماه‌ها بدقولی دارند ومردم دیگر اعتمادی به این شرکت های خودرویی ندارند. البته که دیگر آنچنان تفاوت قیمت در نمایندگی ها و بازار آزاد خودرو هم وجود ندارد و این تقاضا در بستر پیش فروش خودرو را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

به گفته رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد، بازار خودرو تقریبا فصلی است و با توجه به اینکه از حجم سفرها کاسته شده، خرید و فروشی انجام نمی شود.

حسینی درباره پیش بینی بازار خودرو تصریح کرد: در نیمه دوم سال خودرو بازاری نخواهد داشت و با توجه به همزمانی نوروز با ماه رمضان و کاهش سفرها در این بازه زمانی هم فکر نکنم در این بازار خرید و فروشی انجام شود. و باید اذعان داشت بازار خودرو تا بعد از تعطیلات خردادماه سال آینده رونقی نخواهد داشت.

به گفته وی ، تا قبل از تعطیلات خردادماه سال جاری ما تعطیلی گسترده نمایشگاه های خودرو را داشتیم. اما در تابستان با انجام معاملات این تعطیلی ها به صفر رسید. مسلما از مهر ماه با توجه به اینکه رونقی در این بازار نیست، دوباره تعطیلی ها به صنف نمایشگاه خودرو باز خواهد گشت.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم شکایات از نمایندگی ها و شرکت های خودرویی این تقاضا را داریم مردم را اغفال و وادار به ثبت نام نکنند چون در تحویل خودرو بسیار تاخیر دارند. مردم هم همینطور به این تبلیغات اعتماد نکنند.

به گفته حسینی، در بستر فضای مجازی، کلاهبرداری های زیادی انجام شده است. از مردم تقاضا داریم با دید بازتری خرید داشته باشند و به سایت های متفرقه عرضه خرید و فروش خودرو اعتماد نکنند و تا جایی که امکان دارد خودرو ها را  از نمایشگاه های خودرو تحت پوشش ما که مجوز دارند خرید و فروش را انجام دهند تا امکان پیشگیری تخلفات وجود داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->