حمله حزب الله لبنان به پایگاه‌های موشکی و لجستیکی رژیم صهیونیستی (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی به کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل هم رحم نمی‌کند انگلیس مدعی شد: همکاری نظامی ایران و کره شمالی با روسیه تهدید است سازمان ملل خواستار توقف حملات به خبرنگاران در کرانه باختری شد یک شهید و ۴ مجروح در حمله هوایی صهیونیست‌ها به «الاحمدیه» لبنان دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به عراق چه بود؟ شکایت حماس علیه جنایات رژیم صهیونیستی به دیوان بین‌المللی دادگستری عراقچی: دیپلماسی عمومی شگفت‌انگیز رئیس‌جمهور افق‌های جدیدی در مقابل ۲ کشور «ایران و عراق» می‌گشاید بهروزآذر: زنان می‌توانند بازیگر اصلی رسیدن به دنیایی عادلانه‌تر باشند هلاکت ۶ سرکرده داعش در عراق هر سه شهید عملیات تروریستی میرجاوه خراسانی هستند آیت‌الله علم‌الهدی: هدایت نقدینگی به سمت تولید، تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند | توجه دولت و مجلس بر توسعه تولید و بازارسازی بین‌المللی رئیس جمهور در بصره: باید با همسایگان با دوستی و برادری رفتار کنیم استاندار بصره: سفر پزشکیان به این استان تاریخی است دستور معاون اول رئیس‌جمهور برای برخورد با تروریست‌های میرجاوه پزشکیان وارد بصره شد (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) نظر چهره‌های عراقی درباره سفر مسعود پزشکیان به کشورشان ایران خواستار اقدامات فوری برای مجازات عاملان جنایت «غور» افغانستان شد ۲۲ صهیونیست در پاسخ حزب‌الله به ترور فؤاد شکر کشته شدند انگلیس خواستار توقف ارسال سلاح برای انصارالله یمن شد روسیه: ارتش در حال راندن نیروهای اوکراین از کورسک است
سرخط خبرها

یک شهید و ۴ مجروح در حمله هوایی صهیونیست‌ها به «الاحمدیه» لبنان

  • کد خبر: ۲۵۰۵۹۲
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
یک شهید و ۴ مجروح در حمله هوایی صهیونیست‌ها به «الاحمدیه» لبنان
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در بقاع لبنان باعث شهادت یک نفر و زخمی‌شدن چهار تن دیگر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی از جنوب لبنان خبر دادند.

این منابع به حمله جدید رژیم صهیونیستی به شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان اشاره کردند.

از سوی دیگر مرکز فوریت‌های پزشکی وابسته به وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در جریان حمله اسرائیل به شهرک الاحمدیه در بقاع غربی یک نفر شهید و چهار نفر دیگر زخمی شده است.

در بیانیه وزارت بهداشت لبنان آمده است که یکی از زخمی شدگان دختربچه است.

همزمان جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق «مجدل زون و طیرحرفا» را نیز بمباران کردند.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که آژیر خطر در «شاعر یشوف» به صدا درآمده است.

از زمان آغاز جنگ غزه مرز‌های لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آنها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->