اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوسرانی با ثبت ۳ هزار تماس در مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۷۴۵۳
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوسرانی با ثبت ۳ هزار تماس در مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، ۳۳۶۳ شهروند با موضوع درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوس‌رانی با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس برقرار کردند.
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- با شیوع کرونا در مشهد مدیریت شهری در اولین گام حمل‌ونقل عمومی را تعطیل کرد، این اتفاق با هدف حفظ سلامت شهروندان باوجود واردشدن ضربه اقتصادی به بدنه شهرداری رقم خورد. بعد از فروکش‌کردن موج شیوع کرونا اعضای شورای شهر مشهد در صحن علنی تصمیم گرفتند بنا به درخواست شهروندان، حمل‌ونقل عمومی شهر را به‌صورت پلکانی بازگشایی کنند. به همین منظور در اولین مرحله راه‌اندازی، خطوط بی‌آر‌تی در داخل شهر و مواردی از خطوط در حومه شهر و البته در ساعاتی مشخص بازگشایی شد. همه این موارد دست‌به‌دست هم داد تا بخش عظیمی از ثبت درخواست‌های مردم با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد (۱۳۷) حول این موضوع ثبت شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد دراین‌باره گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، ۳۳۶۳ شهروند با موضوع درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوس‌رانی با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

 احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: هم‌زمان با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و شهر مشهد، تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز دراین‌باره آغاز شد تا علاوه بر پرسیدن سؤالاتشان درباره اقدامات مدیریت شهری در این حوزه، درخواست‌ها و پیشنهاد‌ها و نگرانی‌های خود را نیز مطرح کنند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ در موضوع کرونا، به ثبت درخواست در حوزه سازمان اتوبوس‌رانی اختصاص داشت که در این راستا ۳۳۶۳ ارتباط از طریق درگاه‌های ده‌گانه با این مرکز برقرار شده است. ۲۷۰۹ شهروند در لحظه تماس، به صورت آنی پاسخ‌گویی شدند و درخواست‌های ۶۵۴ شهروند نیز برای پیگیری به سازمان اتوبوس‌رانی ارجاع شده است.

رمضانی فرخد اضافه کرد: انتقاد از سرویس‌دهی محدود اتوبوس‌رانی با ۸۷ درصد تماس‌های شهروندی، انتقاد از ساعات کاری و فعالیت‌نکردن ناوگان در روز‌های تعطیل با ۸ درصد، رعایت‌نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی مسافران در اتوبوس با ۳ درصد و توزیع‌نشدن ماسک و دستکش به اتوبوس‌رانان با ۲ درصد، مهم‌ترین موضوعات و درخواست‌های مطرح‌شده شهروندان بوده‌اند.

وی گفت: سازمان اتوبوس‌رانی در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷، اقداماتی، چون فعال‌شدن سرویس‌دهی ۲۷ خط با تصویب شورای اسلامی شهر و در گام دوم افزایش تعداد خطوط به ۶۵ خط و افزایش ساعات سرویس‌دهی خطوط، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی لزوم استفاده از دستکش و ماسک برای رانندگان و مسافران در اتوبوس را انجام داده است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->