نخست وزیر روسیه وارد تهران شد (۹ مهر ۱۴۰۳) + فیلم معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور منصوب شد شایعه ترور برادر رئیس‌جمهور سوریه تکذیب شد کرملین ترور دبیرکل حزب‌الله را محکوم کرد ادای احترام پزشکیان به مقام شهید سید حسن نصرالله+ فیلم (۹ مهر ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت خارجه: صهیونیست ها پاسخ اقداماتشان را خواهند دید پزشکیان در مراسم دریافت استوارنامه سفرای جدید ۶ کشور حضور یافت رئیس قوه قضائیه: پیوستن به صف رزمندگان مقاومت در لبنان و غزه، خواسته میلیون‌ها انسان است سخنرانی شیخ نعیم قاسم | رهبر ما در مسیر، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی بود + فیلم سخنرانی معاون دبیرکل حزب الله امروز انجام می‌شود (۹ مهر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات در دفتر حزب‌الله در تهران حضور یافت پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت شهادت سردار نیلفروشان ارسال دومین نامه قالیباف به رئیس پارلمان لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله حزب‌الله، مبدأ تاریخ نوین مقاومت در لبنان | گذری کوتاه بر تاریخ شکل‌گیری حزب الله فرمانده کل ارتش در دفتر حزب‌الله در تهران حضور یافت حکم اعدام دو سارق مسلح و عاملان شهادت مامور پلیس در خمین اجرا شد (۹ مهر ۱۴۰۳) پیش‌نویس اولیه برنامه توسعه دریامحور در دولت چهاردهم تدوین شد همایش تحول در پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان بر مبنای برنامه هفتم پیشرفت برگزار شد مهدی فضائلی: ترور شهید سیدحسن نصرالله، پایان تقابل با اسرائیل نیست وجود و شهادت سیدحسن منشأ خیر بود شهادت ۳۳ شهروند و ۹۷ زخمی در حمله رژیم اسرائیل به شرق لبنان تصاویر شهید سید حسن نصرالله روی سازه برج آزادی تهران حمله جدید اوکراین به نیروگاه اتمی ژاپوریژیا (۸ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سخنرانی شیخ نعیم قاسم | رهبر ما در مسیر، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی بود + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۱۵۳۸
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
سخنرانی شیخ نعیم قاسم | رهبر ما در مسیر، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی بود + فیلم
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: ما رهبر خود، سید حسن نصرالله، را از دست دادیم؛ رهبری که در میدان باقی ماند و تا زمان شهادت آن را خالی نکرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سخنرانی شیخ نعیم قاسم معاون شهید سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان از لحظاتی پیش آغاز شد. 

شیخ نعیم قاسم در نخستین سخنرانی خود بعد از شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل فقید حزب الله افزود: سید حسن نصرالله در میدان جهاد و مبارزه تا زمان زنده بودن حضور داشت و حامل خط مشی امام خمینی (ره)  و در مسیر و خط مشی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله در مسیر حمایت از قدس حرکت کرد و دوستدار مجاهدان و با آنها مانوس بود.

شیخ نعیم قاسم اضافه کرد: فقدان حبیب، عزیز و رهبر خود را به امام زمان (عج)، ولی امر آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدان و خانواده ایشان و لبنان و منطقه و جهان و آزادگان تسلیت عرض می کنیم.

وی با بیان اینکه اسرائیل مرتکب جنایت و کشتار در همه مناطق لبنان شده و به غیرنظامیان و مراکز بهداشتی حمله کرده است، افزود: رژیم صهیونیستی با مبارزان نمی جنگند، بلکه بی گناهان را به قتل می رساند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اضافه کرد: آمریکا شریک جرم است و انواع حمایت های سیاسی و نظامی و .. را به طور نامحدود از رژیم صهیونیستی می کند، اما ما فرزندان امام حسین (ع) هستیم و پیروزی را رقم می زنیم.

وی گفت: ما مرد عمل و جهاد و صبر هستیم و وعده خداوند حق است.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: مسیر شهید سید حسن نصرالله ادامه دارد، حزب الله به اهداف و میدان جهاد خود ادامه می دهد و منظومه فرماندهی و کنترل را در اختیار دارد. همه در میدان حاضر هستند.

وی افزود: با وجود از دست دادن شماری از فرماندهان و حملات علیه غیرنظامیان در کل لبنان، هرگز اندازه یک سرسوزن از اهداف خود عقب نمی نشینیم و به مقابله با رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از نوار غزه ادامه می دهیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: بعد از شهادت فرماندهان و سید حسن نصرالله، به حملات خود به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین از جمله تل آویو و حیفا ادامه داده و آن را تشدید کرده ایم. دیروز اسرائیل اعلام کرد که حزب الله با یک موشک، یک میلیون صهیونیست را به پناهگا فرستاده است.

وی اظهار داشت: اسرائیل به اهداف خود نخواهد رسید و ما پیروز از این نبرد خارج خواهیم شد.

شیخ نعیم قاسم گفت: از نظر قدرت نظامی و انسانی، ما مستحکم و بزرگ هستیم و آمادگی کامل داریم و ادامه می دهیم ،اسرائیل نخواهد توانست به قدرت نظامی ما ضربه بزند.

وی با بیان اینکه ما در یک کشتی واحد هستیم و همانند گذشته در برابر تجاوزگری اسرائیل پیروز خواهیم شد، تصریح کرد: در ساختار حزب الله معاونان و افرادی وجود دارند که هریک آسیب ببنید، دیگری جایگزین می شود. ما دبیرکل جدید حزب الله را براساس سازوکار موجود در سریع ترین زمان ممکن انتخاب خواهیم کرد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد : همانند سال ۲۰۰۶ پیروز خواهیم شد، پیروزی از آن ما است و نیاز به مقداری صبر داریم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->